טרור בירושלים

יוסי דייטש: "נתניהו נכשל בנושא של ביטחון תושבי ירושלים"

בעקבות גל הטרור בירושלים מאשים סגן ראש העיר יוסי דייטש בשיחה עם "כיכר השבת" כי ראש הממשלה נתניהו נכשל בביטחון התושבים. "תשובה של אדם שלא יודע לשלוט", תוקף (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יוסי דייטש עם מפקד מחוז ירושלים. ארכיון (באדיבות המצלם)

פיגוע הדריסה שהתרחש אתמול (שני) בירושלים וההחלטה למגן מאות תחנות האוטובוס בעיר העלו שוב את הטענה כי הממשלה נגררת אחרי הטרור ולא נלחמת בו.

בין אותם המבקרים את התנהלות הממשלה נמצא סגן ראש העיר יוסי דייטש שבשיחה עם "כיכר השבת" מותח ביקורת נוקבת על ראש הממשלה שלדבריו "לא יודע לשלוט ונגרר אחרי הטרור".

"אני אומר שחייבים וצריך למגן את תחנות האוטובוס ויפה שעה אחת קודם כדי שחיי אדם ינצלו פה, אבל תראה איזה פנים יש לנו שבמקום להילחם בטרור אנחנו כל הזמן מתמגנים. שמים בטונדות ועמודים בתחנות. בסוף כל אדם שילך ברחוב ישימו סביבו חומת הגנה. זו לא שיטה , כך לא נלחמים", אומר דייטש

סגן ראש העיר מוסיף ואומר כי "אני לא מבין בלוחמה בטרור אבל ברור לי שלתושבי ירושלים יש חוסר בביטחון ומי שאחראי וממונה על הביטחון במדינת ישראל הוא ראש הממשלה ואם התשובה שלו הוא לעשות חומות הגנה ועמודי בטון ונראה לו שיבוא הפתרון אז הוא בצרות".

בזרועות הביטחון טוענים כי בניגוד לאינתיפאדות שהיה ארגון טרור שעמד מאחורי המחבלים, הפעם המחבלים הם בודדים ופועלים על דעת עצמם - לעתים בהחלטה של שבריר שנייה ולכן אי אפשר באמת להתמודד או למנוע את הפיגוע הבא, תהינו בפני דייטש.

"ראש הממשלה צריך לתת ביטחון לאזרחים והוא לא צריך לתת תשובות 'אין מה לעשות עם המפגע הבודד' זו תשובה של אדם שלא יודע לשלוט", משיב דייטש.

איך לדעתך צריך להתמודד עם המפגע הבודד? שאלנו. "אין לי מושג. אני אזרח ולא ראש ממשלה, הוא נבחר והוא צריך לתת תשובות. מבחינתי ראש הממשלה כשל בנושא של ביטחון תושבי ירושלים. מאז סוכות התערערה תחושת הביטחון של תשובי ירושלים. הם אינם מרגישים בטוחים כשהם יוצאים מהבית. אדם שיוצא מביתו לא בטוח שיחזור חזרה".

דייטש מספר על שיחות עם תושבים שמודאגים מהפיגוע הבא. "צריך ניסים כשאתה עומד בתחנת אוטובוס. כל התושבים מתקשרים ואומרים שהם מפחדים להיות בתחנות האוטובוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר