עימות בטוויטר: ירח טוקר בשיעור קצר לח"כ בצלאל סמוטריץ'

בשולי הוויכוח בין גפני וסמוטריץ' על תקציב החטיבה להתיישבות, פרץ בטוויטר עימות בין סמוטריץ' לירח טוקר, דוברו של ח"כ גפני, שהעביר שיעור קצר לחה"כ על הוצאת הודעות לתקשורת (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ירח טוקר עם ח"כ משה גפני (צילום: באדיבות המצלם)

‏בשולי הויכוח הסוער בוועדת הכספים בין היו"ר ח"כ משה גפני לח"כ בצלאל סמוטריץ' מסיעת הבית היהודי במהלכו איים האחרון לעצור את ההצבעה, התנהל ויכוח מקביל בין סמוטריץ' לירח טוקר, הדובר הנמרץ של גפני.

סמוטריץ' פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הודיע לתקשורת כי "עצר את ההצבעות" בוועדה. "גפני מתעקש להתנהג כמו אופוזיציונר ומסרב לקיים את ההסכמים והמחויבויות הקואליציוניות. כל עוד זה נמשך אעצור את כל הצבעות בוועדת הכספים", כתב סמוטריץ'.

בתגובה פנה אליו ירח טוקר ותהה: "אני רק שאלה, פרסמת דרך הדוברות שלך שעצרת את ההצבעות בועדה. האמנם? עוד לא דיברת אפילו בדיון המקדים, איך עצרת הצבעות שעוד לא החלו?".

סמוטריץ' לא נשאר חייב ומיהר להגיב: "מאחר ואתה לא חדש בעסק אתה יודע שמספיק להודיע מראש...".

בתגובה, כתב ירח טוקר תוך שהוא עוקץ את סמוטריץ': "אז תודיע שתנסה לעצור, אל תודיע שעצרת.. כפי שלוקחים קרדיט על הכסף לחטיבה להתיישבות, רק אחרי שהכסף עבר, לא לפני. ;)".

אחד הגולשים הציע לסמוטריץ': "תגיד לגפני שפעם הבאה לא תעזור לו עם הפנצ'ר", אך חה"כ הגיב לו: "חס וחלילה. זה לא אישי". בתגובה לדברים, כתב ירח: "מאמין שגפני יעדיף בפעם הבאה ללכת ברגל, מאשר לנסוע עם אדם שמכנה אותו 'פוליטיקאי קטן'. במקומך הייתי מתנצל, בצלאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר