המלחמה בחרם

לפיד חילק חוברות הסברה נגד ה-BDS לטסים לחו"ל

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, הגיע הבוקר לנתב"ג וחילק לטסים לחו"ל, חוברות הסברה המפרטות את התשובות נגד שקרי תנועת החרם על ישראל ה-BDS. "הגיע הזמן לענות, כל אחד שגריר" (ארץ)

(צילום: דוברות יש עתיד)

נלחמים בחרם: יו"ר מפלגת 'יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד הגיע הבוקר עם כ-40 פעילי 'יש עתיד' לנתב"ג וחילק ליוצאים לחו"ל, חוברות מיוחדות הכוללות תשובות לשקרי תנועת החרם על הישראל ה-BDS.

החוברת נפתחת בהסבר על תנועת ה-BDS ובקריאה ליוצאים לחו"ל לסייע במאבק: "אסור לנו להפקיר את הזירה. לא כולם אנטישמים, לא כולם נגדנו, אנחנו פשוט צריכים להסביר את הצד שלנו. הכנו לכם חוברת קטנה ומול כל שקר שמופץ כתבנו לכם את האמת. במלחמה הזאת- כולנו שליחים".

בחוברת שהוכנה על ידי צוות יועצים ומומחי הסברה, מוצגים שקרי ה-BDS ולצידם התגובה הישראלית תחת הכותרת "האמת שלנו".

לפיד אמר בנתב"ג: "ישראל נמצאת תחת מתקפה מתמדת של שקרים והכפשות בכל העולם. אנחנו משיקים היום קמפיין של הגנה על המדינה ומגייסים את האזרחים הישראלים הטובים שטסים לחו"ל וכל הזמן מתווכחים איתם ופשוט הם צריכים טיעונים. פה יש חוברת קטנה שנכנסת לכיס, זה התחלה של הקמפיין, שבתוכה יש מספר טיעונים מוחצים שאפשר לנצח בכל ויכוח כדי שכל ישראלי יהפוך להיות שגריר שמגן על ישראל בחו"ל. אנחנו לא יכולים להמשיך להפקיר את הזירה לשונאי ישראל. אנחנו צריכים להגן על שמה הטוב של ישראל בעולם. מכפישים אותנו ומשיצים אותנו והגיע הזמן לענות להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר