התקפה חריפה

עזריה תקפה את סמוטריץ': "אני רואה את הכיפה, אתה מבייש אותנו" • צפו

ח"כ רחל עזריה תקפה בחריפות את ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואמרה כי הוא מבייש את הכיפה שלראשו ומבייש את הציונות הדתית. "אתה סוחט יותר מאשר מישהו אי פעם העז לסחוט במדינה הזו" (פוליטי)

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת; תמונה: הדס פרוש - פלאש 90)

התקפה חריפה: במהלך הדיון היום (שלישי) בוועדת הכספים תקפה חברת הכנסת רחל עזריה (כולנו) בחריפות את ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ואמרה כי הוא מבייש את הכיפה שלראשו בכך שהפך לסחטן.

"אני דתיה בדיוק כמוך, אני רואה כל בוקר את הכיפה שלך ואני חושבת שאתה מבייש את המגזר שלנו, אתה מבייש את הציונות הדתית,", תקפה עזריה.

עזריה המשיכה ואמר לסמוטריץ' כי "אתה סוחט יותר מאשר מישהו אי פעם העז לסחוט במדינה הזו בשביל כמה ישובים שאף אחד לא מבין בכלל למה הם צריכים לקבל יותר ממישו אחר במדינת ישראל".

סמוטריץ' עצמו טען בטוויטר כי עזריה "פשוט נעלבה שסרבתי לדבר כשהיא ניהלה את הדיון וביקשתי לדבר כשגפני יחזור. מצטער אם היא נעלבה... שום דבר אישי. סתם היא לא בעניינים".

דוברו של גפני, ירח טוקר, כתב לו: "במקום להתנצל כל היום, ולהיכנס לתסבוכות מיותרות, מכובדי, אולי כדאי קצת מזה: 'שומר פיו ולשונו, שומר מצרות נפשו'".

בתגובה, סמוטריץ' העלה צילום מסך מכתבה ב"כיכר השבת", בה גפני צוטט תוקף את השר אורי אריאל ואומר כי הוא "נזק נזק", וכתב: "ממש לא התנצלתי. הוא לא יורד אישית?!".

טוקר השיב לו: "התנצלת בפני רחל עזריה מקודם, ומניח שתתנצל בקרוב גם בפני ח׳כ גפני על כינויים לא מכובדים שאמרת עליו. יום קסום מכובדי". סמוטריץ' תהה: "על מה אני צריך להתנצל בפניה? על זה שביקשתי לדבר כשגפני יחזור ולא כשהיא מחליפה אותו? נו באמת...". בתגובה כתב לו ירח טוקר: "כתבת שאתה מצטער אם היא נפגעה ולא זו הייתה כוונתך. בכל מקרה נחכה להתנצלות על כינויים לא מכובדים".

צילום המסך שהעלה סמוטריץ' מ"כיכר השבת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר