דרושים

המפכ"ל אלשיך פנה לרמטכ"ל אייזנקוט: זקוק לקצינים בכירים

המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך פנה לרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט וביקש ממנו המלצות על קצינים בכירים המתאימים לשמש כמפקדים בכירים במשטרה, זאת לאחר פרישת מרבית צמרת הפיקוד (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש90)

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך נכנס לפני ימים אחדים לתפקידו וכבר מתכנן שינוים בצמרת הפיקוד הבכיר, שרובו כבר פרש מהמשטרה, לשם כך פנה אלשיך לרמטכ"ל גדי אייזנקוט וביקש המלצה על קצינים מתאימים.

בשנתיים האחרונות פרשו שורה של ניצבים וקצינים בכירים בדרגות נמוכות יותר, רובם בשל הסתבכויות במעשים לא ראויים, או עבירות אחרות, וחלק משום שלא קודמו ומשכך נוצר משבר חמור בכל צמרת הפיקוד במשטרה.

המפכ"ל החדש החליט כי כמו הגעתו מחוץ לשורות הארגון ניתן להביא קצינים נוספים מארגוני ביטחון נוספים כמו צה"ל.

למפכ"ל ולרמטכ"ל יחסים טובים עוד מתקופת כהונתם בתפקידים קודמים בגזרת יהודה ושומרון, עת כיהן הרמטכ"ל כמפקד אוגדת שומרון ואלשיך כבכיר בשב"כ. שניהם נלחמו יחד בטרור באינתיפאדה השנייה. יחסי העבודה האלו המשיכו בתפקידים הבאים וגם עתה בכהונתם כראשי הצבא והמשטרה

בכוונתו של המפכ"ל לשנות גם את המבנה הארגוני ולפצל את תקפיד סגנו לשני סגנים. האחד יהיה אחראי על מבצעים, בעוד השני יהיה מנהלי ואחראי על עבודת המטה במשטרה. אחד הסגנים יהיה ניצב זוהר דביר המשמש כיום כמפקד מחוז צפון והיה מועמד לתפקיד המפכ"ל, זאת לאחר שהסמפכ"ל ומ"מ המפכ"ל בנצי סאו הודיע על פרישה בסוף החודש.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה ל'ידיעות אחרונות' "איננו מתייחסים לשיחות עבודה של הרמטכ"ל". מהמשטרה נמסר בתגובה: "לצורך גיבוש סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, בוחן המפכ"ל גם מינוי קציני צה"ל לתפקידים רלוונטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר