השרה לשוויון מגדרי ביקרה בבעלזא ונפגשה עם הרעבצן

השרה לשוויון מגדרי גילה גמליאל סיירה עם ח"כ ישראל אייכלר בארגון של נשות בעלזא בי-ם ונפגשה עם הרבנית מבעלזא. "היא התרשמה מהקשר בין צעירות החסידות לאזרחיות הוותיקות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
גמליאל והרבנית מבעלזא, ארכיון (צילום: מרק ישראל סלם ומאיר אלפסי)

השרה לשוויון מגדרי גילה גמליאל (הלכוד) סיירה היום (שלישי) עם ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) במוסדות ארגון "יחדיו" של נשות בעלזא בירושלים. השרה נפגשה גם עם הרבנית, רעיית האדמו"ר.

בלשכתה מספרים כי היא "השרה התרשמה מאוד מפעילות החסד הענפה של הארגון אך יותר מכך מפעילות הקשר הרב דורי בין צעירות החסידות לאזרחיות הוותיקות בחסידות".

(באדיבות המצלם)

לפני כן, ערך אייכלר סיור לגמליאל בבית המדרש הענק של החסידות בירושלים: "מזה שבע שנים מתקיים מידי יום ראשון בביתי שיעור תורה עם עשרות משתתפים" סיפרה גמליאל.

גמליאל ואייכלר, היום (באדיבות המצלם)

השרה גילה גמליאל אמרה לאחר הסיור "הקשר הרב דורי הוא צו המצפון היהודי, אך לא פחות מכך הוא מטרה אסטרטגית לאומית. ברוך ה', תוחלת החיים בישראל עולה והיא מהגבוהות בעולם וכתוצאה עולה גם שיעור האזרחים הוותיקים, שמספרם יכפיל את עצמו ב 2030.

"ישראל מוכרחה להיערך לתהליך הזדקנות האוכלוסייה, ולקשר הרב דורי תפקיד מכריע להתמודדות עם האתגר. על כן, אישה לרעותה תעזור ולאחותה תאמר חזק, ותיקה וצעירה, הוא לא רק צו מצפון אלא צו שעה של ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר