למרות סיכוייו הגבוהים

פרסום ראשון: שלומי אטיאס מוותר על משרת מנכ"ל הרבנות

שלומי אטיאס, מי שהסתמן כמנכ"ל הרבנות הבא, הודיע כי החליט להסיר את מועמדותו לתפקיד, זאת ככל הנראה בשל התנגדות של בכיר ברבנות למינויו. מי המועמדים המובילים כעת לתפקיד? (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלומי אטיאס, ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: שלומי אטיאס, מי שהיה בין המועמדים המובילים לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית החליט לפרוש מהמירוץ. ל"כיכר השבת" נודע כי ביממה האחרונה הודיע אטיאס כי הוא מסיר את המועמדות שלו לתפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית, זאת למרות סיכוייו הגבוהים להיבחר.

ככל הנראה אטיאס הסיר את מועמדותו בשל רצונו של הרב הראשי הגר"ד לאו למנות מועמד שאין לו זיקה למפלגה פוליטית. "למרות ההתנגדות אטיאס יכל להיבחר, אבל מעדיפים מועמד מוסכם" אומר בכיר במפלגות החרדיות.

שלומי אטיאס אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר "התמודדתי לתפקיד לאחר שזכיתי לקבל את ברכתם ותמיכתם של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן והראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף. הבנתי שהגר"ד לאו מעדיף מועמד משלו ולאחר התייעצות עם הרבנים החלטתי להסיר את מועמדותי".

בתוך כך, גם אלדד מזרחי, יו"ר המועצה הדתית בתל אביב, הסיר את מועמדותו לתפקיד. בין המועמדים המובילים כעת לתפקיד נמצא אביגדור אוחנה. גם שמו של יהושע ישי, יו"ר המועצה הדתית בירושלים עלה כמועמד אפשרי לתפקיד.

גורם המעורה בנושא אמר ל"כיכר השבת" יתכן וועדת האיתור שהוקמה תבחן מועמדים חדשים לתפקיד, זאת בשל פרישתו של אטיאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר