מסתמן: השוטר שירה במחבלות לא יועמד לדין

מסתמן כי השוטר שירה בשתי המחבלות שביצעו את פיגוע הדקירה סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים לא יועמד לדין. השר ארדן בירך את ההחלטה המסתמנת: "עלינו לגבות את כוחות הביטחון" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השוטר בעת הירי באחת המחבלות (צילום: מצלמות אבטחה)

לאחר מספר ימים של חקירה מסתמן כי השוטר שירה בשתי המחבלות שביצעו את פיגוע הדקירה סמוך לשוק מחנה יהודה לפני מספר שבועות לא יועמד לדין. כך דווח הערב (שלישי) ב"חדשות 2".

על מפי הדיווח, חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים לא יוכלו ככל הנראה להוכיח כוונה פלילית אצל השוטר. כזכור, הועלו כנגד השוטר טענות על כך שהוא ירה במחבלות שלא לצורך לאחר שהשתיים כבר נוטרלו. השוטר טען מנגד כי פעל כשורה וחשש כי השתיים טרם נוטרלו.

פיגוע הדקירה

עוד דווח כי בתיעוד ממצלמות האבטחה, בו ניתן לראות את השוטר יורה במחבלות כשהן כבר מוטלות הקרקע, אין פס אודיו ועל כן לא ניתן להפריך את טענת השוטר כי הוא קרא למחבלות לזרוק את המספריים עמם הן ביצעו את הדקירה ומשלא עשו את הוא ירה בהן.

השר לביטחון פנים, שהביע בימים האחרונים צער על פתיחת החקירה כנגד השוטר, בירך הערב את ההחלטה המסתמנת: "אני מברך על ההחלטה המסתמנת לסגור את תיק החקירה כנגד חבלן המשטרה שנטרל את שתי המחבלות בפיגוע "המספריים" בירושלים. כפי שאמרתי אתמול, עלינו לגבות את כוחות הביטחון שמצילים בגופם חיים פעם אחר פעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר