מעבדה סודית של אפל שוקדת על פיתוח סוג חדש של מסכים

"בלומברג" מדווחת: ענקית הטכנולוגיה האמריקנית פתחה מעבדת מחקר ופיתוח סודית בטיוואן, בה שוקדים מהנדסי החברה על פיתוח הטכנולוגיות פורצות הדרך של החברה (חדשות הטכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
אפל (צילום: שאטרסטוק)

המעבדה הסודית של אפל נחשפה: סוכנות הידיעות בלומברג מדווחת מפי גורמים בכירים בחברת אפל, כי ענקית הטכנולוגיה האמריקנית פתחה מעבדת מחקר ופיתוח סודית בטיוואן, בה שוקדים מהנדסי החברה על פיתוח הטכנולוגיות פורצות הדרך של החברה.

על פי הדיווח, המעבדה הוקמה בצפון טיוואן תחת מעטה חשאיות ומועסקים בה 50 מהנדסים ומתכנתים. רוב העובדים עבדו בעבר אצל ענקיות טכנולוגיה כמו ענקית השבבים קוואלקום וחברות נוספות בתחום. על פי הדיווח בבלומברג, המעבדה הסודית אחראית על פיתוח סוג חדש של מסכים שאמור לשמש את רוב המוצרים הניידים של החברה.

כיום אפל עושה שימוש במסכי LCD, אלא שאפל מחפשת פתרון דק יותר, איכותי יותר והכי חשוב חסכוני בחשמל, לאור העובדה כי מכשירי הטלפון של אפל נחשבים באופן מסורתי לבעלי סוללה חלשה במיוחד, כשרוב צריכת החשמל נעשית על ידי המסך.

על פי הדיווחים, אפל בוחנת אפשרות למעבר למסכי OLED שנחשבים חסכוניים יותר ודקים יותר, אלא שמסכי ה-OLED נחשבים לפחות איכותיים ונוטים לתקלות כעבור זמן. אפשרות נוספת שבוחנת החברה היא פיתוח דור חדש למסכים בטכנולוגיית LCD.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר