"זה רק תפילות"

הפצוע בן ה-13 חוגג בר מצווה "נולד מחדש לפני חודשיים"

נאור שליו, הילד בן ה-13 שנפצע בפיגוע הדקירה בפסגת זאב, התאושש, שוחרר מבית החולים ומחר חוגג בר מצווה. אביו ל"כיכר השבת": "עוברים את זה עם אמונה והתפילות של עם ישראל" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

נכנס בעולם המצוות: חודשיים אחרי שחרורו מבית החולים, נאור שליו הילד בן ה-13 שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה בפסגת זאב, יחגוג מחר (חמישי) בר מצווה, אך מבחינת אבי המשפחה שי, בנו נולד "רק לפני חודשים".

בשיחה עם "כיכר השבת", מספר האב הנרגש: "מדובר בנס אחד הגדולים שאדם יכול לצפות להם. הקדוש ברך הוא הביא לנו את הנשמה מחדש. אי אפשר לתאר את ההתרגשות במילים. קיבלתי את הילד שלי במתנה. אנחנו חוגגים לו בר מצווה, אבל לפני חודשיים חגגנו את לידתו מחדש", אמר.

האב מספר כי ההתמודדות הייתה קשה אך החיבוק והתפילות של עם ישראל ניחמו אותם. "אתה עובר את זה עם אמונה. התפילות של עם ישראל והחוזק הנפשי שלנו, כך התמודדנו. זה רק תפילות - אין כאן המצאה אחרת".

הפיגוע התרחש בחנות מכולת בשכונת פסגת זאב, שני מחבלים ערבים בני 13.5 ו-15 דקרו את נאור שרכב על אופניו ומצבו הוגדר קשה ובימים הראשונים מצבו הבריאותי הלך והידרדר. הוריו לא משו ממיטתו עד שחרורו והרופאים נלחמו על חייו.

על פציעת בנו בפיגוע שמע האב בעת שהיה בעבודתו בירושלים, "שמעתי על כך באמצע עבודה ומיד נסעתי לבית החולים לראות מה מצבו. אי אפשר לקלוט את זה, אבל אומרים שהכול נגזר משמיים אז אני מבקש ממנו שיעזור. כמו שבן מקבל עונש מאביו הוא מבקש ממנו שיחוס וירחם".

האב מסרב להתייחס לגל הטרור ולטיפול הממשלה ואומר כי רק ניסים יעזרו לעבור את גל הטרור, "אני קם בבוקר ואם זה יומי האחרון אז אין מה לעשות. אין לנו פה לעשות בלי אמונה בקדוש ברוך הוא וכך אנחנו מתמודדים עם גל הטרור".

מחר, כאמור, יחגוג נאור את בר המצווה ברחבת הכותל המערבי. בשעה 11:00 בבוקר יעלה לתורה ולאחר מכן תתקיים סעודת מצווה בכותל. אחר כך יסעדו בני המשפחה במסעדה בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר