הפצצה שלא הייתה

החרדים של לוס אנג'לס לא נפלו במתיחה מסיבה פשוטה: הם לא שמעו עליה

דווקא בתי הספר והמוסדות החרדים בעיר לא "נפלו בפח" של המתיחה, זאת מהסיבה הפשוטה - כוחות הביטחון כלל לא הודיעו להם על ההתראה שהתקבלה על פצצה כביכול בבית ספר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
לוס אנג'לס (צילום: שאטרסטוק)

בעוד כחצי מיליון ילדים ברחבי לוס אנג'לס פונו מבתי הספר שלהם אמש (שלישי) ונשלחו לבתיהם בעקבות איום על פצצה שהוטמנה בבתי ספר - מה שהתברר כמתיחה, מסתבר כי דווקא בתי הספר והמוסדות החרדים בעיר לא "נפלו בפח" של המתיחה, זאת מהסיבה הפשוטה - כוחות הביטחון כלל לא הודיעו להם על ההתראה.

הרב אמיתי ימיני, שליח חב"ד באזור, אמר ל"כיכר השבת" כי ההחלטה שלא לסגור את בתי הספר החרדיים נבעה מכך שלא התקבלה כל התראה מצד רשויות הביטחון למנהלי המוסדות: "ההתראה הייתה לכל המוסדות הכללים, לא קיבלנו התראה מהמשטרה על המוסדות החרדיים".

"למרות שלא קיבלנו התראה, שכרנו חברת אבטחה פרטית שמאבטחיה נמצאים מחוץ לבתי הספר והם לא נותנים לאנשים להיכנס סתם ללא סיבה".

ההערכה כי מדובר באיום שווא נובעת מעדותו של אדם שיף, חבר בוועדת המודיעין של בית הנבחרים האמריקני, לפי ממצאים ראשוניים מחקירת ה-FBI. מערכת בתי הספר הציבוריים של לוס אנג'לס היא השנייה בגודלה בארה"ב ומונה 900 בתי ספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר