הקרע עם הבית היהודי

ראשי המפלגות החרדיות יפגשו עם רה"מ נתניהו והשר בנט

אחרי פגישת ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני, השלושה יפגשו אחר הצהרים עם רה"מ בנימין נתניהו והשר בנט וידונו במחלוקות סביב התקציבים השונים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראשי המפלגות יחד עם גן צבי (צילום: באדיבות המצלם)

הקרע עם הבית היהודי: ראשי הסיעות החרדיות יפגשו אחר הצהרים בלשכת ראש הממשלה עם השר נפתלי בנט, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכדי לפתור את המחלוקות סביב התקציבים השונים.

בפגישה ישתתפו, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. וכאמור, ראש הממשלה נתניהו והשר בנט. הפגישה נועדה בכדי לפתור את המשבר התקציבי בנושאי תלמידי הישיבות וכן החטיבה להתיישבות יהודית.

דרעי אמר: "לא ניתן לפגיעה כלשהי בתקציבי עולם התורה המעוגנים בהסכמים הקואליציוניים, וכן לא נאפשר אפליה או עיוותים לרעת המוסדות החרדיים".

כזכור, מוקדם יותר נפגשו במרפסת מזנון הכנסת ראשי המפלגות החרדיות, לישיבה ארוכה בה דנו, בין היתר, במשבר עם 'הבית היהודי' בעקבות ביקוריו של שר החינוך נפתלי בנט בבית ספר קונסרבטיבי‬ בניו יורק והמתקפה שלו נגד הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו.

בין היתר דנו הצדדים גם בבעיות המחוז החרדי במשרד החינוך. גפני עדכן את דרעי וליצמן על המאבק שהוא מנהל מול נציגו של בנט - ח"כ בצלאל סמוטריץ' שלדבריו מעכב תקציבים של עולם התורה. השניים הודיעו לו כי הם מגבים אותו.

בחלק מהפגישה השתתף גם ראש מטה שר החינוך טל גן צבי. אך הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר