שבועון כפר חב"ד מציג את "השופר" - מאחורי הקלעים של היחס שהעניק הרבי לעיתון

המוסף מגיש, לראשונה, את כל הפרקים הנבחרים העוסקים ביחס הייחודי והנדיר שהעניק הרבי ל'כפר חב"ד' לאורך שנים רבות. המוסף צורף לשבועון והופץ חינם ברבבות עותקים בכל ריכוזי חב"ד. לא גרים בריכוז חב"די? כך תקראו אותו באינטרנט (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: כפר חב"ד)

'כפר חב"ד', שבועון חב"ד הרשמי בארץ ובעולם, הפתיע את קוראיו עם מוסף מדהים לקראת ה' טבת (המכונה בחב"ד "חג הספרים" בשל נצחונה של חב"ד בפרשה שהתרחשה לפני קרוב לשלושים שנה): 'השופר' - מאחורי הקלעים של היחס שהעניק הרבי מליובאוויטש לעיתון.

המוסף מגיש, לראשונה, את כל הפרקים הנבחרים העוסקים ביחס הייחודי והנדיר שהעניק הרבי ל'כפר חב"ד' לאורך שנים רבות. המוסף צורף לשבועון והופץ חינם ברבבות עותקים בכל ריכוזי חב"ד ועכשיו גם ניתן לקריאה און-ליין.

בין דפי המוסף, מגולל העורך הראשי הרב אהרן-דב הלפרין את זכרונותיו המרתקים מהקשר שהתנהל עם הרבי ומזכיריו, קשר שהשפיע על התכנים שפורסמו בעיתון. אם יש קו אחיד שמחבר בין הזכרונות, הם האחריות הגדולה שחש העורך לכל מילה ומילה שפרסם בעיתון, אחריות שקיימת, לדבריו, עד עצם היום הזה.

מוסף זה הוא חלק מקמפיין מנויים גדול של 'כפר חב"ד'. כחלק מהקמפיין, נחשפו גם קטעי וידאו המתעדים את הקשר של הרבי בעיתון. באחד הקטעים, נשמע הרבי, במהלך התוועדות, מורה לרב שמחה עלבערג מארה"ב להעניק ראיון ל'כפר חב"ד'.

שבועון 'כפר חב"ד' מוציא-לאור מידי שבוע מגזין מרתק עם כתבות בלעדיות, לצד מוסף נשים ומוסף ילדים.

לקריאת המוסף און ליין - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר