נותק הקשר: ברזיל חסמה את אפליקציית וואטסאפ

בית המשפט בברזיל הורה לחברות התקשורת במדינה לחסום באופן מוחלט את שרתיה של אפליקציית המסרים המידיים - וואטסאפ, לאחר סכסוך בין רשויות החוק לחברת פייסבוק האמריקנית (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

העם הברזילאי מנותק: בית המשפט בברזיל הורה לחברות התקשורת במדינה לחסום באופן מוחלט את שרתיה של אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם - וואטסאפ, לאחר סכסוך בין רשויות החוק לחברת פייסבוק האמריקנית שסירבה לחשוף פרטים אותם ביקשו הרשויות.

בחודשים האחרונים דרשו הרשויות מחברת פייסבוק לה שייכת אפליקציית וואטסאפ, לחשוף נתונים משרתיה, במסגרת חקירת כנופיית פשע שפעלה במדינה.

אלא שחברת פייסבוק סרבה לחשוף את הנתונים, כשלטענתה גם חלק מהנתונים נמחקו בעקבות מדיניות החברה למחיקת נתוני המשתמשים, לאחר שלושה חודשים, משרתי החברה.

בעקבות הסירוב שהוביל לסכסוך בין בית המשפט לחברת פייסבוק, הורתה שופטת ברזילאית לחסום את כל שרתי החברה למשך 48 שעות במדינה.

חלק מחברות התקשורת ניסו לערער על ההחלטה בעקבות הקושי בביצוע החסימה בשל העובדה כי האבטחה של אפליקציית וואטסאפ מקשה על חסימת הגישה לאפליקציה.

מי שהרוויח מהמהלך שניתק עשרות מיליוני ברזילאים מהאפליקציה הפופולרית, היא המתחרה - טלגרם, שהודיע הבוקר (חמישי) כי למעלה ממיליון משתמשים חדשים נוספו בברזיל בשעות האחרונות מאז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר