הפיגוע בבית שמש

כתב אישום נגד המחבל שדקר ופצע אברך בבית שמש

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מחבל שדקר אברך בבית שמש לפני חודשיים. בכתב האישום צויין כי המחבלים ניסו לעלות קודם לכן על הסעת ילדים, אולם אישה שהבחינה בהם צעקה והם ירדו (בארץ)

(צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

כתב אישום נגד המחבל מפיגוע הדקירה בבית שמש: פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום חמור נגד מקדאד א-לחיח שניסה לרצוח אברך בבית שמש בפיגוע דקירה לפני כחודשיים. המחבל מואשם בניסיון לרצח ובהחזקת סכין.

על פי כתב האישום,א-לחיח וחברו, מחמוד גנימאת (שחוסל במקום) החליטו לבצע פיגוע נגד יהודים על רקע גל הטרור. השניים הגיעו בשעת בוקר מוקדמת לרמת בית שמש כשהם נושאים כל אחד שתי סכינים בבגדיו. הם המתינו בתחנת אוטובוס ברחוב יחזקאל ברמת בית שמש, לאחר דקות ספורות הגיע לתחנה רכב הסעת ילדים והם ניסו לעלות עליו.

אישה שהמתינה בתחנת האוטובוס עם בנותיה קראה לעברם "אהה מה זה?", והנהג אמר להם "רד למטה! זה לא שירות!". בעקבות צעקות הנהג השניים ירדו מרכב ההסעה.

בהמשך עצר בתחנה אוטובוס אגד קו 419, הנאשם ומחמוד שאלו את הנהג אם הוא מגיע לבית שמש, אישה שהייתה במקום קראה לעבר הנהג כי השניים "חשודים" והזמינה את המשטרה. הנהג סגר את דלת האוטובוס, והשניים נותרו בתחנה.

על פי כתב האישום, בשלב זה הגיעה ניידת משטרה למקום, בסמוך לכך יצא צעיר חרדי מבית הכנסת לביתו ועבר ליד התחנה. הם התנפלו עליו בדקירות סכין ודקרו אותו בראשו ובחזהו.

מיד לאחר הדקירה, פתחו השניים במנוסה מהמקום ולאחד מרדף קצר נורו ונוטרלו. כתוצאה מהדקירות נגרמו לצעיר חתך בקרקפת אחורית ובחזה שמאלי עליון. השוטרים שהיו במקום ירו בשניים ופצעו אותם קשה. גנימאת מת מפצעיו מאוחר יותר בבית החולים. בחקירתו הודה א-לחיח כי תכנן לרצוח יהודים וכי הגיע למטרה זו לעיר בית שמש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר