גוגל, מאחורייך: האקר בן 26 יצר רכב אוטונומי

לתחרות להשקת הרכב האוטונומי בין החברות הגדולות בעולם נכנס מתחרה חדש, האקר צעיר בן 26, שעל פי הדיווח ב"בלומברג" יצר בעצמו מכונית שאינה זקוקה לנהג - במוסך הפרטי שלו (אינטרנט)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך הכתבה ב"בלומברג")

לפי כל ההערכות, העולם עומד לקראת מהפכה של ממש על הכביש. בשנים האחרונות, חברות טכנולוגיה ותחבורה מובילות בעולם החלו לשקוד על מכוניות שאינן זקוקות לנהג. ביניהן ניתן למנות את גוגל, מרצדס, שברולט וטסלה, שמתחרות ביניהן מי תהיה הראשונה שתשיק לציבור רכב אוטונומי.

כעת מסתבר, כי לתחרות בין החברות נכנס מתחרה חדש, האקר צעיר בן 26, שעל פי הדיווח ב"בלומברג" יצר בעצמו מכונית שאינה זקוקה לנהג - זאת באמצעות המוסך הפרטי שלו. בכתבה שפורסמה, ההאקר הצעיר נראה כשהוא מציג את המכונית, ואף נוסע בה על הכביש כשידיו לא על ההגה.

צפו בכתבה:

כיום, קליפורניה, היא אחת מהמדינות היחידות בעולם המאפשרת לרכבים אוטונומיים לנוע בכבישיה, כל עוד נהג אנושי יושב במושב הנהג ומוכן לקחת שליטה על הרכב על כל צרה שלא תבוא. החוק התקדימי שמאפשר את תנועת הרכבים האוטונומיים במדינה האמריקנית עבר לאחר לחצים מצידה של גוגל שמנהלת את פרויקט הרכב האוטונומי שלה, מה שגורם למדינות מכל העולם לשלוח את הרכבים האוטונומיים שלהם לניסויים במדינת ההייטק האמריקנית.

לפני כשנה, השיקה מרצדס את רכב העתיד שלה, בו במקום קבינה ומושב נהג - יבצע מחשב הרכב את פעולות הנהיגה. הרכב עוצב בצורה יוצאת דופן, ובפנסי הרכב הקדמיים והאחוריים ישולבו גם הודעות שיכתבו על ידי נורות ה-LED שישמשו לתאורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר