מבוכה למפלגה הרפובליקנית

שליש מהמתפקדים תמכו בתקיפת עיר דמיונית

מכון הסקרים הפיל את מתפקדי המפלגה הרפובליקנית עם שאלה מכשילה: תומכים בהפלת העיר הדימיונית "אגרבה"? כמעט שליש מהנשאלים היו בעד. מבין תומכי טראמפ 41% היו בעד הפצצה (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
טראמפ. 41% מתומכיו נפלו בפח (צילום: שאטרסטוק)

מסתבר שדונלד טראמפ הוא לא הדבר המביך היחיד במירוץ הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית. כמעט שליש מהמתפקדים למפלגה השיבו כי הם תומכים בהפצצה נגד העיר "אגרבה" - ממלכה דמיונית שמופיעה בסרטי ילדים.

מי ש'הפיל' את המתפקדים עם השאלה המביכה הוא מכון הסקרים "Public Policy Polling". מה המצב במפלגה הדמוקרטית? פחות רע - רק 19 אחוז מהנשאלים תמכו בהפצצת העיר הבידיונית ואילו 36 אחוזים מהם התנגדו.

הסקר עליו השיבו המצביעים הרפובליקנים כלל גם שאלות על מדיניות החוץ וההגירה שנמצאות על הפרק בקמפיין הבחירות של המתמודדים השונים כמו גם על קריאת המתמודד דונלד טראמפ לאסור על כניסת מוסלמים לאצות הברית.

בין השאלות, שורבבה שאלה מכשילה: "האם אתה תומך בהפצצת אגרבה או מתנגד לה?", אגרבה כאמור היא עיר לא אמיתית שמופיעה בסרטי ילדים. 57 אחוז מהנסקרים לא היו בטוחים בעמדתם, אולם 30 אחוזים מהם תמכו בהפצצה. מבין תומכיו של טראמפ לא פחות מ-41 אחוזים הביעו תמיכה בהפצצת העיר הלא אמיתית.

עוד עלה מהסקר כי 54 אחוזים מהנסקרים תמכו בקריאת טראמפ לאסור על כניסת מוסלמים לארצות הברית, 46 אחוזים מהם תומכים בהקמת מאגר מידע על מוסלמים. 36 אחוז מהנשאלים אמרו כי הם מאמינים כי המוסלמים שחיים בניו ג'רזי הביעו שמחה על הפיגועים בבנייני התאומים בשנת 2001.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר