חיסול סמיר קונטאר

משפחות הנרצחים מגיבים: "נעשה צדק היסטורי, יש דין ויש דיין"

סמדר אלמנתו של דני הרן, שנרצח בפיגוע בנהריה שהוביל סמיר קונטאר, מגיבה לחיסול ואומרת כי "נעשה צדק היסטורי". אחיו של השוטר שנרצח אליהו שחר אמר: "זהו יום חג למשפחה" (חדשות)

סמדר הרן (צילום: רועי גזית - ynet)

חיסול סמיר קונטאר: בני משפחתם של הנרצחים בפיגוע שהוביל קונטאר בנהריה בשנת 1979, בו נרצחו בני משפחת הרן והשוטר אליהו שחר, מגיבים לחיסול.

אלמנתו של דני הרן, סמדר, אמרה ל-ynet: "נעשה צדק היסטורי, יש דין ויש דיין. הצדק נעשה אף שלא ניתן לעשות צדק עם הקורבנות, במהלך כל אותן שנים שבהן קונטאר ישב בכלא. העובדה שהוא שוחרר על ידי המדינה, ובסופו של דבר חוסל על ידי המדינה, מעידה על כך שיש דין ויש דיין. במיוחד לאור העובדה שבשנים שעברו מאז שהוא השתחרר הוא עסק בטרור, זמם ופעל נגדנו".

סמדר סיפרה על התחושות שעברה בזמן שחרורו של קונטאר: "מאוד כאב לי כשהוא השתחרר. עברתי תקופה קשה מאוד וכואבת. אבל מנגד חשוב לי להראות שהמשפחה שהוא תקף, שנותר ממנה שריד אחד – השריד הזה צמח והפריח ענפים. זה בעיני מאוד ישראלי וציוני. והעיר הזו, נהריה הקטנטונת שהוא תקף, הפכה לעיר פורחת ומשגשגת".

יורם שחר, אחיו של אליהו שחר אמר: "לא היה לי ספק שכוחות הביטחון יגיעו אליו, ידעתי שהוא חי על זמן שאול". לדבריו זהו "יום חג למשפחה". בתו של שחר, קרן, שהייתה תינוקת בזמן שאביה נרצח הוסיפה: "כל ההערכה לצה"ל. חשוב לי להזכיר שאבי היה איש כוחות הביטחון הראשון שהגיע למקום לעזור והציל. הוא לא נרצח 'על הדרך'".

רוני, אחיו של דני הרן אמר: "יש פה תחושה של נחמה קטנה, אבל זה לא מוריד מהכאב שום דבר". האח סיפר ל-ynet כי בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית היו תגובות של סיפוק, "אמרו שהגיע הזמן, שכל כלב בא יומו. אני מקווה שזה יעביר את המסר: שמי רוצח יהודים בארץ ישראל ובעולם כולו, סופו יהיה כמו זה שסמיר קונטאר והמרצחים מינכן. זו כנראה השפה היחידה שמבינים במזרח התיכון".

"כל מה שקשור בעניין מעורר בנו את הרגע הנתעב שבו אחי ושתי הבנות שלו נרצחו. סמיר קונטאר מעולם לא התחרט על מעשיו, למרות כל השנים שעברו. תמיד מתעורר בנו מחדש הכאב על רצח אחי ובנותיו. חיכיתי לרגע הזה שבע שנים, מאז שקונטאר שוחרר. חיכיתי לרגע הזה פעמיים, פעם אחת במישור האישי ופעם אחת - כדי לדעת שכמשימה שעל צה"ל לבצע, הוא עשה זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר