בפתח ישיבת הממשלה • צפו

דרעי הציג התכנית לשילוב חרדים בשירות המדינה: "רוצים יותר"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הציג בפתח ישיבת הממשלה את התכנית לשילוב חרדים בשירות המדינה. "לתכנית הזאת יש מסר חד וברור: המדינה רוצה לשלב יותר ויותר חרדים בשרות המדינה". צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הציג הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה השבועית את התכנית לשילוב חרדים בשוק העבודה שיזם.

"אני מביא היום בפני הממשלה תכנית ראשונה מסוגה שבה הממשלה פותחת את הדלת בפני החרדים ומשבצת אותם במקומות עבודה בשרות הציבורי", אמר דרעי.

הכירו: כך תפעל תכנית דרעי לשילוב חרדים בשירות הציבורי

לדבריו, "מספרם של החרדים בשרות המדינה אפסי וזאת אנחנו מתכוונים לשנות מהיום במעין אפליה מתקנת. עשרות שנים אני שומע תלונות מצד חרדים שאינם מצליחים להתקבל לעבודות במגזר הציבורי ונדחים על הסף מסיבות שונות עוד בשלב הגשת קורות החיים.

הוא הוסיף כי "במסגרת התכנית ישולבו מדי שנה עשרות חרדים בעבודות בשרות המדינה, מאות משרות עד שנת 2020. החרדים ילמדו במסלולי לימוד שונים, מעין קורס צוערים לחרדים ויקבלו העדפה מתקנת במכרזים של שרות המדינה".

השר דרעי הסביר כי "לתכנית הזאת יש מסר חד וברור: המדינה רוצה לשלב יותר ויותר חרדים בשרות המדינה ומכאן ייצא היום המסר למגזר הפרטי: שלבו גם אתם חרדים בעבודות ואין לי ספק שאתם תרוויחו, הציבור החרדי ירוויח והמדינה כולה תהנה מכך".

על פי התוכנית, יוקמו מסלולים מיוחדים להכשרת עובדים חרדיים בשירות הציבורי החל משנת 2016, ייבחנו מסלולים חשיפה נוספים למגזר החרדי לשלבו בתפקידים בשירות המדינה, כאשר אלו לא יפחתו מ-30 משרות מידי שנה בחלוקה שווה לנשים וגברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר