אאא

נוגע ופוגע

אז הטרור ממשיך לדלוף כמו גשם מגג שבור אל תוך שיגרת חיינו. נו, עוד מחבל מנסה להיכנס לבית, עוד חייל נפצע באורך בינוני, מה לנו ולזה.

אנחנו רק נתקע את הראש בדף הגמרא, נארגן את השלטים נגד חילול השבת בירושלים, ונמחה על חוק הגיוס עד שיעלם מן העולם.

ואני בכוונה מונה את הדברים הקדושים הללו כי עליהם ברוך ה' אין כל עוררין שהם ה"בייבי" שלנו, נכון???

את ביטחון עם ישראל נשאיר למיזרוחניקים המתנחלים הציויינים האלה, שרומסים את התורה והשבת. אנחנו במילא לא חלק מכל הבלאגן הזה.

אז זהו שאנחנו כן.

למעשה בלמעלה מ-50% מארועי הטרור במדינת ישראל נפגעים חרדים.

אופס, פספסנו....

הבעל שם טוב הקדוש לימד אותנו כבר מזמן שכל מה שיהודי רואה ושומע הוא הוראה בעבודת ה'.
ובתור אנשים יראי חטא שהשבת והתורה יקרים להם מכל סחורה נשאלת השאלה אך התפספסה לנו הלכה ברורה בשולחן ערוך שדווקא בנושא השבת והתורה עוסקת? בשולחן ערוך (חלק 'אורח-חיים', הלכות שבת, סימן שכ"ט) נפסקה הלכה: "נכרים שצרו על עיירות ישראל, אם באו על עסקי ממון אין מחללים עליהן את השבת, ואם באו על עסקי נפשות, ואפילו באו סתם, ויש לחוש שמא באו על עסקי נפשות, ואפילו עדיין לא באו אלא ממשמשים לבוא, יוצאים עליהם בכלי זיין ומחללין עליהם את השבת. ובעיר הסמוכה לספר אפילו אינן רוצים לבוא אלא על עסקי תבן וקש, מחללין עליהם את השבת, שמא ילכדו העיר, ומשם תהא הארץ נוחה ליכבש לפניהם".

שולחן מעוך.

וואוו! יש מקרים בהם מרימים ראש מהדף! יש מקרים בהם מחללים את השבת!

עכשיו יש מצב שצריך לשאול רב אם כשמחבל מתאבד רץ עם מברג ברחובות ירושלים הוא בעצם רוצה לתקן למישהו את מכונת הכביסה ואז חס וחלילה לצאת עליו בעיצומה של שבת.

(זה אגב ממש מזכיר לי את ההסתייגות של התקשורת השמאלנית שמיד בתום פיגוע דריסה מעדכנת שהמשטרה בודקת את נסיבות האירוע...)

בחייכם. עד מתי הציבור החרדי יושב על הגדר רגל פה רגל שם? כמה רגלי פעוטות עוד צריכות להיגדע בפיגועי דריסה עד שנבין שבאים עלינו על עסקי נפשות??

כמה כספים מפוקפקים יועברו עוד מתחת לשולחן בהצדקה הקלושה שמאדירים באמצעותם את קול התורה, אם בפועל מצפצפים על ד' אמות של הלכה?!

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

איפה כל נבחרי הציבור שלנו שצועקים על קצבאות וקיצוצים ושבת וגיוס כשלתורה שלנו יש דעה ברורה בנושא ביטחון עם ישראל???

איפה המחאה? איפה הקו הברור? איך יושבים מנגד כולנו, ציבור שלם, כשחיינו מונחים על הכף?

בעצם שתיקתנו, בעצם שתיקת נבחרי הציבור שלנו, למעשה, הפכנו שותפים.

החזרנו, גירשנו, שחררנו וחימשנו את הבאים להורגנו.

אז יצאנו בעד השבת ובעד התורה אבל נגד שולחן ערוך.

רק אומרת.

  • הדברים מעובדים משיחותיו של הרבי מליובאוויטש