שומרים על השבת

חוק השבת של מיקי זוהר אושר בוועדת שרים לחקירה: קנסות ותביעות

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את "חוק השבת" של ח"כ מיקי זוהר, הקובעת כי עסקים שיפתחו בשבת יקנסו בקנס פי שלוש מהפדיון שהרוויחו וכן עסקים מתחרים יוכלו לתבוע אותם (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שומר על השבת. ח"כ מיקי זוהר (יונתן זינדל, פלאש 90 )

שומרים על השבת: ועדת שרים לענייני חקיקה אישרה הצהריים (ראשון), את הצעת החוק של ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הליכוד), לאיסור פתיחת עסקים בשבת קודש, וזה למרות התנגדות מפלגת 'כולנו' בראשות שר האוצר משה כחלון.

על פי הצעת החוק של זוהר, עסקים שיעבדו בשבת יקבלו קנס שיהיה גדול פי שלושה מהפידיון היומי שלהם, באותה שבת שפתחו את בית העסק.

עוד מוצע בהצעת החוק, כי בעלי עסקים שיפתחו בשבת יהיו חשופים לתביעה אזרחית של בעלי עסקים מתחרים -השומרים את השבת - ויפגעו מכך שבעל העסק המתחרה פתח בשבת קודש.

החוק יאושר במליאת הכנסת בקריאה טרומית כבר ביום רביעי, אך לא יוקדם, עד לדיון ועדת מנכ"לים שהקימה הממשלה, שתדון בכל נושאי השבת.

ח"כ זוהר מסר בתגובה: "מדובר בהישג מרשים והיסטורי עבור מדינת ישראל שיסייע לציבור ולכל מי שמעוניין לנוח ולבלות עם משפחתו ביום המנוחה השבועי של מדינת ישראל שהוא יום השבת. בכוונתי לשבת ולדון עם הגורמים הרלוונטים, בעלי עסקים, ארגונים שונים וכל החוששים כי החוק יפגע בהם, על מנת להגיע לחוק נכון והוגן כלפי כלל הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר