עולם דיגיטלי

צילמתם אלפי תמונות? זה מה שאתם יכולים לעשות איתן

הסמארטפונים והמצלמות הדיגיטליות חיסלו את תעשיית פיתוח התמונות אך יצרו עולם שלם של הדפסות, אלבומים דיגיטליים ומזכרות מעוצבות אישית שיגרמו לכם לצלם ולשמור (דיגיטל)

תמונות (צילום: שאטרסטוק ויונתן זינדל - פלאש 90)

עידן הסמארטפונים בעלי המצלמות באיכות העולה על איכות הצילום של לא מעט ממצלמות הכיס הדיגיטליות שהיו נפוצות בעשור האחרון, גרם למהפכה בתחום הצילום. אם בעבר היינו מצלמים רק אירועים חשובים ומשמעותיים בעזרת מצלמת 'פילים' ובהמשך מצלמים רק אירועים אליהם הבאנו את המצלמה הדיגיטלית, כיום אנחנו פשוט שולפים את המכשיר ומצלמים הכל.

המעבר לעולם הדיגיטלי המצולם והמתועד ללא הפסקה בעצם חיסל את תעשיית חנויות ה'פוטו' לפיתוח תמונות, כשכיום אין כמעט צורך בהדפסת תמונות ומסביבנו הכל ממילא דיגיטלי.

למרות זאת, בשנים האחרונות החלו לפרוח עסקים המציעים פיתוח תמונות באופן ייחודי, כשבמקום הדפסת נייר תמונה, עברו העסקים להציע מזכרות לאירועים שאנחנו באמת רוצים לזכור.

העסקים שהתמחו בעבר בפיתוח תמונות מציעים כיום אלבומים דיגיטליים. במקום להחזיק אלבומי תמונות מסורתיים עמוסים בכל התמונות המודבקות לאלבום - פשוט להדפיס על האלבום עצמו, כשהדבר מאפשר לעצב גם את עימוד התמונות בשיטות יצירתיות.

גם בעידן הסמארטפונים - עדיין מדפיסים תמונות

הדפסות האלבומים הפכו ללהיט של ממש בשנים האחרונות, כשעם הזמן נוספו אלגוריתמים טובים המעצבים באופן כמעט אוטומטי את העמודים באלבום הדיגיטלי, מה שפתח את השוק לאתרי אינטרנט שמאפשרים ללקוח לעצב לבדו, בעזרת האלגוריתמים, את האלבום הדיגיטלי שלו ולשלוח מידית להדפסה.

עם העלייה בשימוש במכשירי הטלפון החכמים והמעבר לצילום סלולרי אינטנסיבי, החלו לצוץ גם אתרי אינטרנט המיועדים ליצירת אלבומים ישירות מהנייד, שם נמצאים בימינו רוב התמונות.

מלבד האלבומים הדיגיטלים, בשנים האחרונות מציעים אתרי אינטרנט להעלות ישירות מהנייד את התמונות ולשלוח אותן להדפסה גם עם לוחות שנה אישיים שמאפשרים למשל לבחור בתמונות קרובים לתאריכי יום ההולדת שלהם ולעצב את הרקעים באופן אישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר