חשד לשוחד במטה יהודה: גל מעצרים של בכירים וקבלנים

בתום חקירה סמויה עצרה הבוקר המשטרה לחקירה 12 חשודים ועיכבה שמונה נוספים בגין חשד לעבירות שוחד ומרמה והלבנת הון. בין העצורים גם בכירים במועצת מטה יהודה, קבלנים ויזמים (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

שוחד במועצה: המשטרה עצרה הבוקר (שני) לחקירה, בתום חקירה סמויה, 12 חשודים ועיכבה שמונה נוספים בגין חשד לעבירות שוחד ומרמה. בין העצורים גם בכירים במועצת מטה יהודה.

עיקרי החשדות: עבירות שוחד, מרמה, עבירות מס, הלבנת הון ועבירות נוספות. נגד שניים מהחשודים, בהם בכיר במועצה, יש חשד לעבירות חמורות אחרות.

לפי חשד המשטרה, בכיר במועצה ניהל יחד עם אחרים, מערכת במסגרתה קידמו את ענייניהם של קבלנים ויזמים בתמורה לשוחד, תוך ביצוע של עבירות מרמה, רישום כוזב, עבירות מס ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.

כמו כן, נחקר חשד כי בעל החברה הקבלנית שנעצר הבוקר מעורב בפרשות נוספות שעיניינן חשד לביצוע עבירות של מרמה ועבירות נוספות לחוק ההגבלים העסקיים. נוסף, נחקר חשד לכך כי הבכיר במועצה ביצע שורת עבירות חמורות כלפי נשים.

החקירה מנוהלת על ידי המשטרה בשיתוף פעולה עם רשות ההגבלים עסקיים ורשות המסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטויות ירושלים (פלילי) ותל אביב (מיסוי וכלכלה).

יצוין כי בשל העובדה כי מדובר, בין היתר, בחברה קבלנית הנסחרת בבורסה, מבוצע תיאום מול הרשות לניירות ערך.

הבוקר, בתום חקירה סמויה, ערכו שוטרים בשיתוף פעולה עם חוקרי מס הכנסה מרכז ברשות המסים ורשות ההגבלים עסקיים חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם, לרבות במשרדי המועצה והחברה הקבלנית ותפסו מסמכים ומחשבים וכן רכוש וחשבונות לצורך בקשת חילוט.

בהתאם להתפתחות החקירה יובאו מי מהחשודים לדיון בהארכת מעצרם בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר