השר נפתלי בנט תוקף: "שוברים שתיקה מסיתים את העולם"

בפתח ישיבת סיעת "הבית היהודי", הודיע שר החינוך, נפתלי בנט, על פתיחת מכללה אקדמית כללית ביישוב ערבי. לאחר מכן ץקף את ארגון "שוברים שתיקה" ואמר כי הם "מסיתים נגד חיילי צה"ל" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר נפתלי בנט (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

בפתח ישיבת סיעת "הבית היהודי" היום (שני), הודיע יו"ר הסיעה, שר החינוך, נפתלי בנט, על פתיחת מכללה אקדמית כללית ביישוב ערבי. "זו היסטוריה למגזר הערבי וזו היסטוריה למדינת ישראל", אמר בנט ולאחר מכן תקף את ארגון "שוברים שתיקה".

בנט סיפר כי "מליאת המועצה להשכלה גבוהה שאני עומד בראשה תתכנס מחר לאשר פרסום קול קורא להפעלת מסגרת אקדמית מתוקצבת ביישוב ערבי בצפון הארץ. בהתאם לחזון שהצבתי, אנחנו ממשיכים לפעול למען כלל אזרחי ישראל, יהודים וערבים כאחד".

"אין ספק שחסר לציבור הערבי מוסד אקדמי מעולה שיתאים לביקוש ויקדם את השוויון בחברה הישראלית", הוסיף שר החינוך, "מהלך זה גם ממשיך את מגמת צמצום הפערים שאנו מובילים. כפי שנהגתי כשר כלכלה בתחום תעסוקת נשים ערביות - כך אני ממשיך כעת כשר החינוך".

בהמשך דבריו אמר בנט כי "אני רוצה לומר כאן באופן ברור: אין סיבה ולא נכון לשלוח צעירים ערבים ללמוד בחברון או בארצות ערב. לעיתים זה יוצר הקצנה והדבר הנכון הוא שישראלים ילמדו ישראל. זה טוב להם כפרטים וזה טוב לחברה הישראלית כולה. אנחנו נקים את המכללה ונגדיל את נגישות הלימודים האקדמיים לאוכלוסייה הערבית בצפון".

לאחר מכן דיבר בנט על ארגון "שוברים שתיקה" והסערה הציבורית בנושא ואמר כי "מאז החלטתי בשבוע שעבר לאסור על כניסתם של שוברים שתיקה לבתי ספר נשמעות ביקורות ומופעלים לחצים מכיוונים רבים לשנות את ההחלטה. אני אומר באופן ברור: ההחלטה נשארה בעינה. נקודה".

"שוברים שתיקה מסיתים את העולם נגד חיילי צה"ל, והם לא יכנסו לבתי הספר בישראל", הבהיר בנט, "בתי הספר שלנו נועדו לחנך, לערכים, למוסר, לציונות. בתי הספר שלנו מחנכים לגיוס משמעותי לצה"ל, לשירות ערכי. שוברים שתיקה הם הדלק של ה-BDS".

בנט הוסיף ואמר כי "ארגון שוברים שתיקה, אשר פוגע בצה"ל, לוחמיו ומפקדיו, בארץ ובעולם, איננו גוף מחנך, הוא גוף מחרב, אין לו מקום בבתי הספר שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר