למה השמיד הזמר יואלי גרינפלד 6,300 אלבומים חדשים שלו?

כוכב הזמר מארה"ב יואלי גרינפלד, השיק בחודש שעבר את האלבום "זה" שהפך ללהיט מבוקש, בכדי לספק את הביקוש הזמין הזמר אלפי דיסקים, אלא שאז נודע לו שהם ייוצרו בשבת והוא גרס אותם (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הדיסקים המרוסקים (צילום: באדיבות המצלם)

השומר שבת: כוכב הזמר החסידי מארצות הברית יואלי גרינפלד גרס אלפי אלבומים שלו, לאחר שנודע לו כי ייוצרו בשבת.

האלבום החדש של גרינפלד העונה לשם "זה" הפך במהרה לרב-מכר בישראל ובארה"ב, בזכות שורת להיטים וביצועיים קוליים של גרינפלד וצוות המוזיקאים המלווה אותו, וכך, בהתראה קצרה התבקש גרינפלד לספק לחנויות במהירות האפשרית מהדורה נוספת של אלבומים.

לשם כך הזמין כמות של 6,300 אלבומים, כשהאספקה תוכננה ליום ראשון. גרינפלד הגיע למפעל לשחרר את הסחורה, אלא שאז פנה אליו אחד הפועלים וביקש טיפ כשהוא טוען: "בגלל שהיית לחוץ לקבל את הסחורה מהר עבדנו כל השבת".

גרינפלד ההמום הודיע לבעל המפעל כי הוא מסרב לקחת את הסחורה בהיותו יהודי שומר תורה ומצוות, אך בעל המפעל סירב לבטל את העסקה. גרינפלד, שביצע הזמנה חדשה בינתיים, שיגר את 6300 האלבומים שיוצרו להשמדה.

"אני גאה שהיתה לי הזכות הזו", אומר גרינפלד ל"כיכר השבת". "היום מדברים איזו מוזיקה כשרה ואיזו לא, אני לא יכול למכור דיסקים שיהודים יראי שמים יהנו מחילול שבת חס וחלילה, אני מצטער שאולי נגרם עיכוב ומחסור זמני בחנויות, אבל ברוך ה' שלא נכשלנו".

לא השגתם דיסק? האזינו לשיר הנושא "זה קלי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר