בחירות ב-2016?

בוז'י הרצוג הודיע: פותחים את מטה המחנה הציוני לבחירות הבאות

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק בוז'י הרצוג הודיע כי הורה על פתיחת מטה הבחירות של המחנה הציוני לכנסת הבאה שלהערכתו יתקיימו ב-2016. "נתניהו עייף ונכנע לסחטנות, לא יכול להשתנות" (פוליטי)

(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

מריח בחירות? יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק בוז'י הרצוג, הודיע בפתח ישיבת הסיעה בצהריים (שני), על פתיחת מטה הבחירות של המחנה הציוני לכנסת הבאה, שלהערכתו יתקיימו ב-2016.

לדברי הרצוג, "בחודשים האחרונים, וביתר שאת בימים האחרונים ברור לכולם שהגיע הזמן לשינוי. כוונתו של נתניהו ללכת לבחירות מהירות לראשות הליכוד מוכיחה שגם הוא מבין שהגיע הקץ לקואליציית הכישלון שלו. שישראל תלך בקרוב לבחירות ואני מתחזק בקביעתי שישראל תלך לבחירות ב-2016.

"אנחנו נתייצב במלוא כוחנו מול שלטונו הכושל כי מדינת ישראל צריכה שינוי. אנחנו נעמוד מולו כי אנחנו רוצים לחיות במדינה יהודית חזקה, שיכולה לעמוד מול אויביה, שמעניקה איכות חיים ראויה לכל תושביה, מדינה שאנחנו יכולים להיות גאים בה".

הרצוג תקף את ראש הממשלה ואמר: "נתניהו קיבל את ההזדמנויות שלו - אבל מספיק. בואו נודה - הוא עייף, ניכנע לסחטנות, ואכפת לו יותר לשרוד מאשר מאיתנו, הישראלים. הוא, כבר לא יכול להשתנות - אבל אנחנו חייבים לשנות. אנחנו האלטרנטיבה היחידה לנתניהו"

הרצוג הוסיף: "לכן הנחיתי את מנכ"ל המפלגה גלעד רבינוביץ' להתחיל לאלתר בפעולות הנדרשות להקמת מטה הבחירות שלנו לכנסת הבאה. אנחנו נוביל גוש חזק עוד יותר מהפעם הקודמת, גוש ציוני גדול שמאמין ורוצה שינוי.

"רק אנחנו יכולים להביא להיפרדות מהפלסטינים, רק אנחנו יכולים להוציא את השטחים מישראל, להוציא את הפלשתינאים מירושלים. רק אנחנו יכולים להפסיק את שיח השנאה.

"רק אנחנו יכולים לשפר את חייהן של המשפחות העובדות לפרנסתן ומתקשות לגמור את החודש. רק אנחנו יכולים להביא צדק חברתי וכלכלי למדינת ישראל- רק אנחנו נעבוד יחד למען ישראל טובה יותר וחזקה יותר", דברי הרצוג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר