אלו הם חמשת שדות התעופה הטובים בעולם

שדות התעופה הם כבר מזמן לא רק מבני ענק שמשתמשים בעיקר להעברת נוסעים למטוסים, למעשה, הם הפכו לקניוני ענק בזכות חנויות הדיוטי פרי ולטרקליני פאר מהיוקרתיים ביותר (תיירות)

(צילום: שאטרסטוק)

שדות התעופה הם כבר מזמן לא מבני ענק שמשתמשים רק להעברת נוסעים למטוסים, שדות התעופה הפכו למעשה לקניוני ענק בזכות חנויות הדיוטי פרי אך לא רק. שדות התעופה הבינלאומיים הגדולים בעולם מחזיקים טרקליני פאר לנוסעי ה-VIP, שם מקבלים האח"מים או כל מי שיכול להרשות לעצמו לשלם, טרקליני פאר מלאים בכל טוב.

קבלו את חמשת שדות התעופה הטובים בעולם

נמל התעופה צ'אנגי - סינגפור

נמל התעופה הבינלאומי של סינגפור - צ'אנגי נחשב לשדה התעופה הטוב בעולם כשהוא מציע את טרקלין העסקים הטוב ביותר שמעניק שירות ברמה של מלון 5 כוכבים. נמל התעופה של סינגפור גם נחשב לאחד המתקדמים בעולם והוא אחד משדות התעופה הראשונים בעולם ממנו המריא מטוס האיירבוס 380A - המטוס הגדול בעולם, שדורש מסלול נחיתה מיוחד.

(צילום: שאטרסטוק)

נמל התעופה אינצ'ון - דרום קוריאה

נמל התעופה הבינלאומי של דרום קוריאה, אינצ'ון נחשב לאחד מנמלי התעופה המפותחים בעולם, נמל התעופה נחנך בשנת 2001 והוא כולל בתוכו מלבד מספר טרמינלי ענק גם חמישה טרקלינים של מספר חברות תעופה. בנמל התעופה גם שוכן מוזיאון לתרבות קוריאה של ממשלת קוריאה.

(צילום: שאטרסטוק)

נמל התעופה של מינכן - גרמניה

נמל התעופה הבינלאומי של מינכן נחשב גם הוא לאחד הטובים בעולם, כשהוא כולל בתוכו מתחם קניות ענקי שבחלקו בנוי בצורת אוהל שקוף. נמל התעופה גם כולל בתוכו מבשלת בירה, כמו כן הוא כולל בתוכו "גינת בירה" שם ניתן למצוא את המספר הרב ביותר של סוגי הבירה - המשקה הלאומי של הגרמנים.

(צילום: שאטרסטוק)

נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג

נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג הוא נמל התעופה היקר בהיסטוריה ועלות הקמתו הסתכמה ב-20 מיליארד דולרים. נמל התעופה כולל בתוכו גם מגרש גולף ובתוכו שוכנים גם מספר מסעדות מהיקרות והטובות בעולם.

(צילום: שאטרסטוק)

נמל התעופה של דובאי

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי נחשב גם הוא לאחד הטובים בעולם, כשכמו בדובאי - מדובר במבנה גרנדיוזי הכולל בתוכו את מתחמי הטרקלין מהטובים בעולם, כמו גם את מתחם ה'דיוטי פרי' הגדול בעולם. בנמל התעופה של דובאי תוכלו למצוא גם ברכת שחייה אולימפית ומתחם חדרי כושר בהם תוכלו להעביר את השמן לפני הטיסה.

(צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר