הצהרת כוונות • צפו

ברקת התפקד לליכוד; "אשאר בי-ם לפחות עד סוף הקדנציה"

בצל הקדמת הפריימריז בליכוד, מודיע הבוקר ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על התפקדותו לליכוד וקורא לתומכיו לעשות זאת. "אכהן בראשות העיר לפחות עד סיום הקדנציה", אומר ברקת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניר ברקת מכריז על התפקדות לליכוד (צילום: מתוך דף הפייסבוק של ברקת)

המירוץ נפתח: לאחר הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בכוונתו להדים את הפריימריז בליכוד, הודיע הבוקר (שלישי) ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על התפקדותו למפלגה.

בכך בעצם מחדד ברקת את כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד מול בנימין נתניהו.

בסרטון שפרסם הבוקר ברקת הוא אומר: "לפני 15 שנה עזבתי את כל עסקיי כדי לשרת את ירושלים במשכורת של שקל לשנה. מתוך אותה תחושת שליחות ואחריות לעתיד מדינת ישראל אני מתפקד הבוקר לליכוד".

לבריו: "במערכות הבחירות האחרונות התייצבתי ותמכתי בראש הממשלה ובליכוד. כמי שמאמין בשמירה על ארץ ישראל וירושלים מאוחדת, חיזוק הביטחון וצמצום פערים חברתיים, איני יכול לעמוד כצופה מהצד".

"התפקדות גדולה לליכוד תזרים דם חדש ורוח חדשה ותחזק את המנהיגות שבאה לשרת את הציבור ללא שיקולים זרים", הוסיף ברקת, "ההתפקדות תחזק גם את ירושלים ותאפשר לה לקבל את המקום הראוי לה בחלוקת המשאבים הלאומיים".

"ירושלים היא משימת חיי", אמר ברקת בהתייחסות למעבר האפשרי שלו לפוליטיקה הארצית: "יש לנו עבודה לעשות ואמשיך לשרת את ירושלים כראש העיר לפחות עד סיום הקדנציה הנוכחית. בעתיד אקבל החלטה אם להתמודד שוב או להמשיך לשרת את הציבור ברמה הלאומית".

"בידיכם הזכות להיות שותפים לעיצוב פני המדינה בשנים הקרובות. הצטרפו איתי לליכוד - עכשיו", קרא ברקת לתומכיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר