בקרוב אצלנו? חברת תעופה "כשרה" ראשונה במלזיה

לפני ההמראה, במקום להסתפק בסרטון ההדרכה למקרי חירום, ב-Rayani Air גם ישמיעו במערכת הכריזה תפילות. הדיילות יחויבו בלבוש צנוע שכולל את החיג'אב בו מחויבות נשים איסלמיות (תיירות)

שושי מילר | כיכר השבת |
בקרוב גם מטוסים כשרים ליהודים? (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

חברת התעופה הנקייה מפריצות: חברות התעופה ברחבי העולם מאתגרות לרוב את הנוסעים שומרי המצוות כשלעתים קרובות ניתן למצוא במטוסים בעיות הלכתיות ואף "פריצות" שמפריעה לנוסע החרדי. אך חברת התעופה Rayani Air המלזית מציעה מטוסים 'כשרים' כמעט לגמרי - למוסלמים.

חברת התעופה Rayani Air היא חברת לואו קוסט חדשה שנפתחה במלזיה ובינתיים מבצעת רק טיסות פנימיות במלזיה. היא מציעה טיסות לאזרחים המוסלמים האדוקים. בין השאר, במטוסי חברת Rayani Air יוגש רק בשר משחיטה איסלאמית (חלאל) ולא יוצעו משקאות אלכוהליים.

לפני ההמראה, במקום להסתפק בסרטון ההדרכה למקרי חירום, ב-Rayani Air גם ישמיעו במערכת הכריזה תפילות וקטעים מהקוראן. גם הדיילות יחויבו בלבוש צנוע שכולל את החיג'אב אותו מחויבות נשים איסלמיות לחבוש לראשם.

מנכ"ל חברת התעופה המלזית התגאה בשיחה עם כתבים כי חברת Rayani Air היא חברת התעופה הראשונה במדינה שהכללים והחוקים שלה מבוססים על השריעה האיסלאמית, החברה גם מסרה כי היא גאה בנהלים המחמירים שהיא מכתיבה לעובדים שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר