לאחר חיסול קונטאר

נתניהו סיכם עם פוטין על "המשך הדיאלוג"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ודנו בסוגיית המלחמה בטרור והלחימה בסוריה. נתניהו: "סיכמנו להמשיך בדיאלוג בין שתי המדינות" (חדשות, מדיני)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נתניהו ופוטין בפגישתם בשולי ועדית האקלים בפריז, לפני כ-3 שבועות (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שלישי) בטלפון עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בשיחה נדונו סוגיות אזוריות, בהן האתגר במלחמה בטרור - גם בזירה הסורית.

עוד נמסר כי ראש הממשלה נתניהו והנשיא פוטין סיכמו על המשך הדיאלוג בין שתי המדינות בסוגיות אלה.

השיחה בין שני המנהיגים מגיעה על רקע חיסולו של סמיר קונטאר, שעל פי מקורות זרים מיוחסת לישראל. טרם ברור האם הרוסים עודכנו בזמן אמת על פעילות חיל האוויר בסוריה או שידעו על כך רק בדיעבד.

נתניהו ופוטין בפגישתם בשולי ועדית האקלים בפריז, לפני כ-3 שבועות

כזכור, בנאום טלוויזיוני מיוחד שנשא אמש מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה, הוא הפנה אצבע מאשימה לישראל, איים בתגובה ואף סיפק את הגירסה שלו לאופן ביצוע החיסול וטען כי "המטוסים הישראליים לא חדרו לשמי סוריה, אלא היו מעל הגולן". נסראללה שלל את האפשרות שהמורדים הסורים, להם מאבק עיקש נגד חיזבאללה, עומדים מאחורי החיסול.

כאמור, נסראללה שיגר איום ישיר כלפי ישראל ואמר כי "אנו נגיב במקום ובזמן שנראה לנכון. הלילה אני אומר לאויב, השהיד סמיר קונטאר אחד מאיתנו ומפקד שלנו, זוהי זכותנו על חיסולו במקום, בזמן ובדרך שנראה לנכון. אנחנו בחיזבאללה נממש את הזכות הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר