חצי שנה ללא תקציב

ה-OU מזהיר: מוסדות החינוך בפנסילבניה על סף קריסה

ארגון הגג של היהדות האורתודוקסית בארצות הברית יצא בקריאה לפוליטיקאים בבקשה לאשר את תקציבי מוסדות החינוך הפרטיים בפנסילבניה שתקועים כבר יותר משישה חודשים (חרדים, בעולם)

שאול כהנא | כיכר השבת |
פנסילבניה (צילום: שאטרסטוק)

ארגון הגג של היהדות האורתודוקסית בארצות הברית (OU) יוצא היום (שלישי) בקריאה מיוחדת לפוליטיקאים בבקשה לאשר את תקציבי מוסדות החינוך הפרטיים בפנסילבניה, תקציבים שמעוכבים בשל קשיים בהעברת התקציב במדינת פנסילבניה ונמשכים כבר יותר משישה חודשים.

בהודעה שפרסם ארגון ה-OU נכתב כי בעקבות הפוליטיקה המורכבת בקונגרס, חלק מהתקציבים, כמו גם מס ההכנסה השלילי בארצות הברית, מעוכבים ולא מועברים למוסדות בכלל בחודשים האחרונים.

הארגון קורא לפוליטיקאים למצוא פתרון מהיר ומיידי למצב כשלטענת הארגון בתי הספר החרדיים, שמוגדרים ברובם המכריע כמוסדות חינוך פרטיים, עומדים נכון לעתה בפני סכנת סגירה מידית לאחר שהתקציבים לא הועברו אליהם בחודשים האחרונים.

המצב במדינת פנסילבניה גם גורם למשפחות מעוטות יכולת שלא לקבל החזרי מס הכנסה שלילי, אותם הם ככל הנראה יפסידו עבור השנה הנוכחית בעקבות הקשיים בהעברת התקציב.

התושבים היהודים במדינה מזהירים כי המצב יגרום לקריסה מיידית של מוסדות החינוך החרדיים במדינה, ולטענתם מדובר בנזק בלתי הפיך לילדים שלא יוכלו ללכת לבתי הספר ויאלצו להישאר בבית.

ארגון ה-OU קורא לפוליטקאים בוושינגטון להתערב ולדאוג לכך שמדינת פנסילבניה תחל להעביר את התקציבים באופן כדי למנוע את קריסת המוסדות, כמו גם כדי לאפשר למשפחות מעוטות יכולת ומרובות ילדים לקבל את החזרי מס ההכנסה השלילי שמסייע להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר