דיווח: גוגל תייצר רכב אוטונומי בשיתוף עם פורד

על פי דיווחים בכלי התקשורת בעולם, ענקית האינטרנט גוגל נמצאת במגעים מתקדמים עם ענקית הרכב האמריקנית 'פורד' במטרה לייצר שיתוף פעולה הדוק בין החברות שיוביל לייצור רכב אוטונומי (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הענקיות יתאחדו וישברו את השוק? דיווחים בשעות האחרונות (שלישי) מלמדים כי ענקית האינטרנט גוגל נמצאת במגעים מתקדמים עם ענקית הרכב האמריקנית 'פורד' במטרה לייצר שיתוף פעולה הדוק בין החברות שיוביל לייצור רכב אוטונומי משותף של החברות.

גוגל נחשבת כמובילת שוק הרכבים האוטונומיים, כשמחלקת הרכבים של גוגל הייתה הראשונה להעלות לכבישי קליפורניה רכבים אוטונומיים שמשמשים בשנים האחרונות את בכירי מחלקת הרכב של גוגל.

גוגל גם סיימה פיתוח של אב טיפוס לרכב אוטונומי חשמלי ללא מושב נהג שכבר עלה על מגרשי הניסויים של גוגל בקליפורניה. אך עד היום נושא ייצור הרכבים היווה את החוליה החלשה של גוגל, כשמסביב התחילו יצרניות הרכב בעולם לנשוף בעורפה של גוגל והצטרפו למירוץ הפיתוח.

חברת פורד מגיעה מצד אחד עם ניסיון עשיר בפיתוח רכבים, אך מאידך עד עתה, ככל הידוע החברה לא החלה להשקיע בפיתוחו רכבים אוטונומיים, שלדעת כל המומחים אמורה להיות המהפכה הגדולה ביותר בשוק הרכב מאז המעבר לייצור סדרתי של רכבים.

נכון לעתה לא התקבלו אישורים של גוגל או פורד לדיווחים, אך אם אכן הדיווחים מדויקים, הדבר אמור להזניק את שתי החברות ולהעמיד את החברות בחזית מהפכת הרכבים האוטונומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר