דרעי: ראוי לוותר על העלאת שכר חברי הכנסת

יו"ר ש"ס אריה דרעי קרא לחברי הכנסת לוותר על ההעלאה בשכרם. לדבריו, "רק לאחרונה פורסם דוח העוני וחשף בפנינו כמה משפחות עניות יש בישראל, לא נכון ולא ראוי להעניק תוספות שכר" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ומוזס, אתמול. מוזס דווקא לא יוותר על ההעלאה (יעקב כהן)

העלאת שכר החכי"ם: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קרא הערב (שלישי) לחברי הכנסת לוותר על ההעלאה המתוכננת בשכרם. אמש אשרה מליאת הכנסת הצעת חוק לפיה לכל חבר כנסת תהיה את האפשרות להחליט האם הוא מוותר על ההעלאה בשכר שלו, העלאה שתיכנס לתוקפה ב 1.1.16.

דרעי כתב בדף הפייסבוק שלו כי "ראוי שחברי הכנסת יפנו לחשב הכנסת ויבקשו שלא להעלות את שכרם, על אף החלטת הכנסת. אנו חברי הכנסת והשרים מרוויחים משכורות ראויות. רק לאחרונה פורסם דוח העוני וחשף בפנינו כמה משפחות עניות יש בישראל, לא נכון ולא ראוי להעניק תוספות שכר".

מוקדם יותר אמר יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס לחדשות 2 כי הוא מסרב לוותר על ההעלאה בשכר: "אני לא מוותר על התוספת, זו אחיזת עיניים. אני מקבל ברוטו 40 אלף שקלים בחודש ואחרי מס, נשארים לי 20 אלף. אני אבא לעשרה ילדים ויש לי עשרות נכדים ונינים. יש גם מחויבות לחברים ולשמחות של ידידים ומה לא. כל הסיפור הוא ממילא עוד אלף שקלים תוספת".

לדבריו: "בית עם משפחה ברוכת ילדים אינו דומה למי שיש לו ילד אחד וחיית מחמד. גם למשפחות האלה יש הוצאות, אבל לא הוצאות כמו של משפחה מרובת ילדים".

ח"כ יואב בן צור מש"ס אמר כי יעביר את ההעלאה בשכרו לתרומה לעמותת צדקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר