אוניברסיטת חיפה: המרצה המצרי דיבר על דו קיום - הסטודנטים הערבים תקפו אותו

ד"ר עומר סאלם, מרצה מצרי בעל שם עולמי, הגיע לאוניברסיטת חיפה בכדי לדבר על דו קיום, אלא שכמה סטודנטים ערבים מתא בל"ד, תקפו אותו וטענו כי הוא משתף פעולה עם הציונים (חדשות)

(צילום: מתוך ynet)

צביעות: מרצה מצרי בעל שם עולמי, הגיע להרצות באוניברסיטת חיפה על דו קיום, אבל מי שבחר לתקוף אותו, אלו דווקא הסטודנטים הערבים.

האירוע התרחש בתחילת השבוע, אז הגיע אל אוניברסיטת חיפה, ד"ר עומר סאלם, המנהל גם ארגון בינלאומי לשלום, בכדי להרצות בפני סטודנטים לפסיכולוגיה על דו קיום.

אלא שאז החלו כמה סטודנטים ערבים מתא בל"ד להתפרע ולתקוף את המרצה, "לך תדבר עם משפחת דוואבשה על דו-קיום, שיעצרו את הקולוניליזם בפלסטין, הם משתקים אותנו".

סטודנט אחר הצביע על המרצה שהביא את ד"ר סאלם להרצות וצעק:"זה המרצה שלי, תסתכל לאן הגענו, זה המרצה שלי. באו כדי להשתיק אותנו, הציונים הם שמגנים עלייך. תתבייש לך, הציונים מגנים עלייך. אתה הגעת כדי לתמוך בקולוניליזם. אתה רוקד על דם השהידים".

אחד הסטודנטים עשה לעבר המרצה תנועה מגונה, ואחר צעק: "למה אתה מגיע לכאן? אין לך כבוד. לך תתקן את המצב במצרים".

בשלב הזה נעצרה ההרצאה. המרצה שהזמין את סאלם הגיש נגד שני סטודנטים תלונה לוועדת המשמעת, אך עד כה היא לא טיפלה בכך.

מאוניברסיטת חיפה נמסר בתגובה: "במהלך הרצאתו של החוקר המצרי ד"ר עומר סלאם מאוניברסיטת ייל, שהגיע לאוניברסיטת חיפה כדי לדבר בנושא של דו קיום ושלום בין דתי, התנהגו מספר סטודנטים בבוטות ובניגוד לכל הכללים המקובלים באוניברסיטת חיפה כשקטעו את דברי המרצה בצעקות, הקנטות ומה שנראה כאלימות מילולית. מיד עם היוודע הדבר הגיע צוות של ביטחון האוניברסיטה, הוציא את הסטודנטים ולקח את פרטיהם. האוניברסיטה רואה את הנושא בחומרה רבה והסטודנטים יעמדו לדין משמעתי. לא נסכים בשום צורה להתנהגות כזו שפוגעת בהליך התקין של הלימודים והמחקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר