ח"כ יאיר לפיד התארח בזק"א: "מודל לחיים משותפים"

יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, ביקר במטה המרכזי של ארגון זק"א בירושלים, שם נפגש עם היו"ר יהודה משי זהב ועם המתנדבים ואמר: "אתם המודל לחיים משותפים, ככה צריך לנהל את המדינה" (אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: זק"א)

יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, ביקר בצהריים (רביעי) במטה המרכזי של ארגון זק"א בירושלים. לפיד נפגש עם היו"ר יהודה משי זהב ועם המתנדבים.

לפיד אמר בפתח הפגישה: "זמן רב אני רוצה לבוא הנה בעיקר כדי להביע את תודתי על פועלכם. הביטוי 'עבודת קודש' מייצג את מה שאתם עושים. הידיעה שכל אזרחי ישראלי לעולם, חס וחלילה במותו, לא יופקר ולא יישכח אלא יהיה מי שיבוא אליו ואל משפחתו, היא הידיעה שמחזיקה את כולם".

"אתם המודל לחיים משותפים וככה צריך לנהל את המדינה" הוסיף יו"ר 'יש עתיד': " חיים משותפים זה שכל אחד עושה כל מה שהוא יכול בשביל השני, זה שאני מחויב אלייך ואתה מחויב אלי ואני רוצה לעזור לך, ואתה רוצה לעזור לי. אם הייתי עם כובע הייתי מוריד את כובעי בפניכם. זה מאוד מרגש להיות כאן".

לפיד התייחס בדבריו גם לגל הטרור הנוכחי ואמר: "אינתיפדת הסכינים הזאת לא הולכת לשום מקום והציבור הישראלי יצטרך להוכיח יכולת עמידה איתנה. ואתם, חלק מיכולת העמידה הזאת אל מול הרצון של אויבנו להרוג אותנו".

יו"ר זק"א משי זהב אמר: "המפגש הזה חשוב מאד, שיאיר יפגוש את מתנדבי זק"א הרצים למקומות שמטבע הדברים אנשים בורחים משם, נושאים בנטל יומיומי ותורמים מזמנם ומכוחם מעל למשוער למען הכלל והפרט, ללא הבדל דת גזע ולאום, שישמע בכלי ראשון עם מה הם מתמודדים, כמה הם עושים ותורמים, והכל מתוך שליחות של אמונה וערבות למען הזולת".

"לזק"א יש שתי משמעויות אחת של זיהוי קורבנות אסון, וזה מה שאנחנו מתעסקים איתו עם אלפי המתנדבים שלנו, בכל העולם ובישראל. אני מצאתי עוד כובע לזק"א – "זה קירוב אחים" . זק"א הוא גוף שמחבר ומקשר בין יהודים, והערך המוסף הוא לא פחות חשוב מהעבודה עצמה - קירוב לבבות וקירוב אחים. יש לנו בזק"א אלפי מתנדבים מהשירות הלאומי והאזרחי שהיו בתקופות שונות חלק מהארגון ואנחנו גאים על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר