צפו בווידאו

הלוחמות משחזרות: "שני המחבלים היו על הדקור"

לוחמות מג"ב שחיסלו את שני המחבלים מפיגוע הדקירה בירושלים שחזרו את רגעי הדרמה: "רצנו לראות מה קרה. שני המחבלים היו על אחד, הוא עדיין דקר". הממ"ז: "הלוחמות מנעו פיגוע גדול" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(חטיבת דובר המשטרה)

טרור ללא הפסקה: לוחמות משמר הגבול שחיסלו הצהריים (רביעי) את שני המחבלים שביצעו את פיגוע הדקירה בסמוך לשער יפו בירושלים משחזרות את רגעי האימה.

"ראינו לפחות שלושה אנשים שהתחילו לרוץ" סיפרו הלוחמות: "מכיוון כיכר צה"ל לכיוון שער יפו, ממש בריצה מטורפת, מבינים שקרה שם משהו, ישר רצנו אליהם לראות מה קרה. שניהם היו עליו, שניים על אחד, הוא עדיין דקר".

מפקד מחוז ירושלים, ניצב צ'יקו אדרי, שהגיע לזירה אמר: "לוחמות מג"ב הגיבו במהירות, במקצועיות ובנחישות רבה כמצופה משוטרים במשטרת ישראל. תגובתן האמיצה מנעה פיגוע גדול יותר ופגיעה בחפים מפשע נוספים".

"האירוע יתוחקר כמקובל כולל הפגיעה באזרח, עם זאת ראוי לציין כי השוטרים מיומנים לפעול לניטרול האיום בכל אירוע תוך מינימום פגיעה בחפים מפשע ופעילות הלוחמות באירוע זה מנעה פגיעה בחפים מפשע נוספים באזור"

לדבריו: "אנו ממשיכים בהיערכות המתוגברת בירושלים למען ביטחון התושבים ושמירה על שגרת החיים. ההיערכות המבצעית הרחבה בעיר מתבססת על הערכות מצב וניתוח האיומים ומאפשרת מענה מהיר לכל אירוע, המשטרה ערוכה לקראת אירועי השנה האזרחית החדשה ותמשיך לפעול בנחישות למען ביטחון כלל התושבים והמבקרים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר