אלימות חילונית בערד

חילונית רדפה אחרי חרדי עם סכין: "לך לעבוד"

חילונית בשנות ה-70 לחייה רדפה עם סכין אחרי יהודי חרדי בקניון בערד. עדי ראייה סיפרו כי היא צעקה לעברו "לך לעבוד". היא נעצרה על ידי כוחות משטרה שהוזעקו למקום ונלקחה לחקירה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הסכין בה השתמשה התוקפת (צילום: מתוך חשבון הטוויטר של אוריה אלקיים)

המאבק בין התושבים החילונים לחרדים בעיר הדרומית ערד לא נרגע. היום (רביעי) התרחשה תקרית אלימה במסגרתה חילונית תושבת העיר איימה בסכין על תושב חרדי.

המקרה התרחש בשעות הצהרים המאוחרות בקניון בערד. האישה בת ה-70 רדפה אחרי משגיח כשרות המשתייך לחסידות גור ואיימה עליו בסכין. עדי ראייה סיפרו כי במהלך מנוסתו של החרדי, האישה צעקה לעברו "לך לעבוד".

אוריה אלקיים דיווח בגל"צ כי מאבטח הקניון הצליח להשתלט על האישה וכוחות משטרה שהוזעקו לזירה עצרו אותה. בשעה זו היא נחקרת במשטרת ערד. לא ברור בשלב זה מה היה המניע לאיום בדקירה והאם קדם לו עימות מילולי בין השניים.

בשעות הקרובות תחליט המשטרה האם לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרה של התוקפת בבית המשפט או לשחררה בתנאים מגבילים.

העיר ערד יודעת בחודשים האחרונים לא מעט מאבקים בין התושבים החרדים לחילונים. בחודש שעבר הניחו אלמונים רגל של חזיר בפתח בית הכנסת החדש של חסידות גור בערד. על השליטה בבית הכנסת התנהל מאבק משפטי ארוך במשך מספר חודשים כאשר בסופו של דבר פסק בית המשפט כי הנכס שייך לחסידות.

תושבי העיר החרדים סבורים כי המקרה היום הינו "תוצאה ישירה של הסתה שהתחילה לפני מספר חודשים ואת התוצאות ראינו כבר במקרה הקודם של הנחת רגל חזיר וכעת בניסיון הדקירה. הגיע הזמן לעצור את ההסתה הזאת, אחרת אולי נהיה עדים למקרים חמורים יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר