חדש מגוגל: אישור בסמארטפון במקום סיסמה

דיווחים בשעות האחרונות מלמדים כי ענקית האינטרנט גוגל החלה לבחון פיצ'ר חדש שיאפשר כניסה לחשבונות גוגל ממחשבים ללא סיסמה, זאת על ידי מנגנון אישור חדשני (דיגיטל, טכנולוגיה)

(צילום מסך)

גוגל מחסלת את הסיסמאות: דיווחים בשעות האחרונות מלמדים כי ענקית האינטרנט גוגל החלה לבחון פיצ'ר חדש שיאפשר כניסה לחשבונות גוגל ממחשבים ללא סיסמה, זאת על ידי מנגנון אישור שיבקש מהמשתמש לאשר את הכניסה דרך אפליקציית אנדרואיד ייעודית.

מדובר ככל הנראה בניסיון של ענקית האינטרנט להקל על המשתמשים שנאלצים לזכור את שלל הססמאות לשלל החשבונות האינטרנטיים שלהם. האפליקציה החדשה גם תאפשר שיפור משמעותי באבטחת המידע, כשהדבר יחליף את הססמאות שלא אחת גרועות.

למעשה, הדבר גם יאפשר למשתמשים לבחור בססמאות מסובכות יותר מבלי לחשוש מכך שישכחו אותן או יאלצו להקליד ססמה מסובכת בכל חיבור לחשבון.

האפליקציה החדשה נשלחה למספר לא ידוע של משתמשים שקיבלו הזמנה מיוחדת מגוגל וככל הנראה בקרוב תתחיל גוגל לפתוח את השירות החדש למשתמשי האנדרואיד בהדרגה, ובהמשך גם למשתמשי אייפוניים.

המשתמשים עדיין צריכים לשמור את הסיסמה על מנת לעשות בה שימוש בעת שהטלפון אינו זמין מסיבה כלשהי, אך הדבר יוריד את הצורך בהכנסת הססמה בכל פעם מחדש.

בהודעה ששלחה גוגל לנסיינים נכתב כי במידה וגוגל תזהה משהו חשוד בניסיון הכניסה למייל היא תבקש אימות כפול על מנת לוודא שמדובר אכן במשתמש ולא בהאקר.

צילום מסך מתוך אתר venturebeat.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר