"התחדשה השותפות"

אריה דרעי: "תמשיכי לעמוד לימין בעלך"; שרה נתניהו: "ריגשת אותי" • צפו בווידאו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה השתתפו בשבע ברכות לבתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שבנאומו חיזק את ידיה של אשת ראש הממשלה שהודתה לו: "ריגשת אותי" • צפו (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ינקי אריה; תמונה: יעקב כהן)

שמחת שבע ברכות: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו יחד עם שרי הממשלה לשמחת השבע ברכות של בתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי שהתקיימה במלון 'גני ירושלים'.

אחד הרגעים המעניינים שנרשמו באירוע היה כאשר אריה דרעי עלה לנאום ושיבח את רעייתו יפה ולאחר מכן חיזק את ידיה של שרה נתניהו שאמרה לו "רגשת אותי".

דרעי פתח ואמר: "אני אומר לאישתי היקרה, יפה, שלי ושלכם שלה הוא. באמת, ישר כוח ליפה, בזכותה, לגדל בבית תשעה ילדים ותשעה עשר נכדים, לנהל ארבעה מוסדות ולחנך בנות לאקדמיה ולהוציא אותם ממעגל העוני, כל הכבוד לה".

צפו: הוידאו המלא משמחת השבע ברכות

בשלב הזה עבר יו"ר ש"ס לפרגן לרעיית ראש הממשלה: "אני חייב לסיים בעוד אישה אחת, אשת ראש הממשלה - שרה, אנחנו רוצים לחזק את ידייך ולומר לך תזכי למצוות. מי שהכיר את סבא שלך, יודע שאת עם שורשים חזקים מאוד, ושום רוח שבעולם, רוחות חזקות, ימניים לפעמים שמאליים, לא יזיזו אותך, תמשיכי לעמוד לימין בעלך".

"תמשיכי לעשות את המצוות שאת עושה בעיריית ירושלים, אנחנו יודעים שאת נטועה חזק בתוך הציבור החרדי שלנו", הוסיף דרעי.

ראש הממשלה הגיב לדרעי ואמר: "תודה רבה". רעייתו אמרה לדרעי: "תודה, ריגשת אותי".

לאחר מכן ניגש נתניהו לאסתר דרעי, אמו של אריה, ואמר לה: "הרבה ברכה מהמשפחה המתרחבת". אסתר: "תדע לך שאנחנו מאוד אוהבים אותך". נתניהו: "אני אוהב אותך. אני רואה את הנשמה שלך".

נתניהו עצמו אמר בנאומו: "נוצר בין המשפחות שלנו קשר מיידי, נמשך גם על הבנים, שרה ואני, יפה ואריה, השנים חלפו - אני ואריה כבר לא כל כך צעירים, והנה התחדשה השותפות הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר