המשטרה: חוקרים עבירות הסתה בסרטון מ"חתונת השנאה"

המשטרה הודיעה הבוקר, כי כבר לפני כמה ימים נפתחה חקירה בנושא התיעוד מ"חתונת השנאה" של הימין הקיצוני וכי אמש אישרה הפרקליטות לחקור גם עבירות הסתה. "נאסף חומר רב" (משטרה)

(צילום: באדיבות ערוץ 10)

הסתה ושנאה: המשטרה הודיעה כי נפתחה חקירה בעקבות הסרטון מ"חתונת השנאה" של הימין הקיצוני, בחשד להסתה ועבירות נוספות.

על פי הודעת המשטרה מהבוקר, כבר לפני מספר ימים נפתחה בנושא חקירה במשטרת מחוז ש"י, זאת בגין "העבירות הרבות והחמורות שהוצגו בסרטון החתונה".

עוד נמסר מהמשטרה, כי חומר החקירה שנאסף הוא רב, ורק חלקו המזערי פורסם אמש. החומר הועבר לפרקליטות ואמש ניתן האישור ליחידה לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י לחקור גם עבירות הסתה ועבירות נוספות.

צפו: הריקוד המחריד ב"חתונת השנאה" (צילום: באדיבות ערוץ 10)

ראש המשלה בנימין נתנהו גינה הבוקר את הסרטון ואמר כי "תמונות המזעזעות ששודרו הערב, מראות את פניה האמיתיות של קבוצה המהווה סכנה לחברה הישראלית ולביטחון ישראל. איננו מוכנים לקבל אנשים שכופרים בחוקי המדינה ואינם רואים עצמם כפופים להם. התמונות מעידות עד כמה חשוב שב״כ חזק למען ביטחון כולנו".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, גינה את הסרטון ואמר כי "אני נמצא בעיצומו של שבוע בו אני חוגג את נישואי ביתי. דווקא מהמקום הזה, אני עומד מזועזע מהתמונות מעוררות הסלידה שפורסמו אמש, בהם נערים יהודים במקום לחגוג שמחה טהורה של הקמת בית בישראל, מניפים בגאווה תמונת תינוק שנשרף למוות.

"הגיע הזמן לומר בקול צלול וברור לאותם טרוריסטים, אין חלקנו עימכם, יהודים לא נהגו מעולם כך, לא נוהגים כך, ולא ינהגו כך".

בסרטון שנחשף אמש בחדשות 10, נראים צעירים קיצוניים מנוער הגבעות, כשהם רוקדים בחתונה לצלילי "שיר הנקמה" זכרני נא, תוך שהם מניפים סכינים ורובים, ובין היתר גם דוקרים את תמונות של התינוק עלי דוואבשה שנרצח בפיגוע בכפר דומא.

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו, הגיב לתיעוד המחריד: "יש להוקיע בכל דרך הזדהות נוראה כזו עם מעשה רצח. מעשים שכאלו אינן דרך היהדות, זו התנכרות והתנערות מערכי העם היהודי, מתורת ישראל ומייחודיותו של העם היהודי, ההורים והמחנכים צריכים לקחת על עצמם את המשימה, יחד עם גורמי החוק, לעשות הכל למנוע הזדהות כה מחרידה עם מעשי טרור ורצח מחרידים שכאלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר