צוקרברג, תתכונן: גוגל מפתחת אפליקציה מתחרה לוואטסאפ

הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי בגוגל שוקדים על פיתוח אפליקציית מסרים מידיים שתתחרה בווטסאפ. האפליקציה החדשה שמתכננת גוגל תכלול מספר אלמנטים של בינה מלאכותית (דיגיטל, אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם גוגל מפתחת מתחרה לווטסאפ? לאחר הכישלון הצורב של גוגל בניסיון של ענקית האינטרנט להוביל את שוק אפליקציות המסרים המידיים באמצעות אפליקציית 'האונגאוט' שאוחדה עם הרשת החברתית הכושלת - גוגל פלוס. מדווח כעת הוול סטריט ג'ורנל כי בגוגל שוקדים על פיתוח אפליקציית מסרים מידיים שתתחרה בווטסאפ.

על פי הדיווח, האפליקציה החדשה שמתכננת גוגל תכלול מספר אלמנטים של בינה מלאכותית, כך למשל גוגל צפויה להטמיע את ההשלמה האוטומטית שאנחנו מכירים ממנוע החיפוש (ואגב, פותחה בישראל) על מנת שהמשתמשים יוכלו לכתוב באופן חלק יותר.

בנוסף, החברה גם צפויה להטמיע אפשרות חדשה לגמרי, המשתמשים יוכלו לשאול שאלות בצ'ט מיוחד, ומנוע בינה מלאכותית מיוחד ידאג לענות תשובות שמבוססות על המידע שנמצא באפליקציית המסרים המידיים.

טרם ברור באיזה שלב נמצא הפיתוח החדש של גוגל, ולא ברור אם החברה תוציא את האפליקציה החדשה, זאת לאור הפופולריות הרבה של ווטסאפ, שמאיימת על המתחרות לאור מספר המשתמשים העצום של ווטסאפ.

למרות זאת, יתכן כי גוגל תנסה להחדיר את האפליקציה החדשה דווקא במדינות בהם ווטסאפ אינה פופולרית במיוחד, כמו למשל ארצות הברית, שם אחוזי השימוש באפליקציית ווטסאפ נמוכים להפליא מהמתחרות, בניגוד למצב באירופה שם ווטסאפ שולטת ביד רמה בשוק אפליקציות המסרים המידיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר