אדמורי"ם ראשי ישיבות ואישי ציבור בשמחת השבע ברכות לבתו של אריה דרעי

אדמורי"ם, ראשי ישיבות ואישי ציבור השתתפו אמש בשמחת השבע ברכות לבתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שנערכה על ידי חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף. צפו בתיעוד (גלריה)

ישי כהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מבעלא בשמחת השבע ברכות, אמש (צילום: יעקב כהן )

שמחת השבע ברכות: אדמורי"ם, ראשי ישיבות ואישי ציבור השתתפו אמש (חמישי) בשמחת השבע ברכות לבתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שנערכה על ידי חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, באולמי 'בית ישראל' בירושלים.

הגרי"ד גרוסמן בדבריו שיבח את משפחת דרעי: "זכיתי להכיר את משפחת דרעי במשך שנים, משפחה שכולה חסד ונתינה, הרב אריה ואשתו תחיה הם בעלי חסד אמיתיים שמוסרים נפשם בכל עת למען הציבור", אמר הגרי"ד ובירך את החתן על אשר זכה להיכנס למשפחת דרעי.

ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן סיפר על "היכרותו רבת שנים עם דרעי ההיכרות היא בראש ובראשונה תורנית מתוך לימוד בחברותא במשך שנים רבו. רבי אריה גם צורבא מרבנן וגם איש שכל כולו עשייה למען עם ישראל".

ראש ישיבת יד אהרון הגר"י אייכנשטיין אמר: "אנו משתתפים בשמחה של אחד מהעוסקים בצרכי הציבור הגדולים שבדור וכתוב כל העוסק בציבור, מוסר עצמו לציבור יש לו זכות וסייעתא דשמיא גדולה וב"ה זכה הרב דרעי לסייעתא דשמייא שמלווה אותו תמיד".

המארח הגר"ד יוסף אמר "ראינו כאן הערב את כל גדולי ישראל שבאו לכבד להעריך ולהוקיר את הרב אריה דרעי על כל פועלו למען עולם התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר