"לא שכחנו את פלסטין"

מנהיג דאעש מאיים על ישראל בקלטת חדשה: "אנחנו מגיעים"

מנהיג ארגון הטרור דאעש מאיים על היהודים בקלטת חדשה: "חלוצי לוחמי הג'יהאד יכתרו אתכם ביום שאתם חושבים שהוא רחוק ואנחנו רואים אותו קרוב. אנחנו מתקרבים אליכם, בעזרת אללה" (בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המדינה האיסלאמית (לשעבר דאעש) פרסמה הערב (מוצאי שבת) קלטת שמע בה נשמע לכאורה קולו של מנהיג הארגון אבו בכר אל בגדדי המזהיר כי ארגונו יגיע בקרוב לישראל. "פלסטין לא תהיה האדמה או הבית שלכם. היא תהיה עבורכם בית קברות" נשמע מנהיג הארגון מאיים.

עוד נשמע מנהיג המדינה האיסלאמית אומר: "היהודים חשבו שאנחנו שכחנו את פלסטין ושהם הסיטו את תשומת הלב שלנו ממנה. בכלל לא, יהודים. לא שכחנו את פלסטין לרגע. בעזרת אללה לא נשכח אותה. בקרוב בקרוב בעזרת אללה תשמעו את פעפוע לוחמי הג'יהאד".

דאעש מאיים בעברית (ארכיון)

"חלוצי לוחמי הג'יהאד יכתרו אתכם ביום שאתם חושבים שהוא רחוק ואנחנו רואים אותו קרוב. אנחנו מתקרבים אליכם יום אחרי יום". בנוסף, הוא מאשים כי ישראל שותפה באופן חשאי למבצע הצבאי של ארה"ב נגד דאעש בעיראק ובסוריה, אותו הגדיר "כושל".

ההקלטה האחרונה של אל בגדדי פורסמה לפני כשנה, בעקבות דיווחים על מותו מתקיפה אמריקנית. בקלטת שפורסמה אז הוא נשמע אומר: "הסוכנים של היהודים, הצלבנים, העבדים שלהם, הכלבים והזנבות שלהם בשטח לא החזיקו מעמד מול המדינה האיסלאמית ולא יחזיקו מעמד. הצלבנים מובסים. בעזרת אללה הם מובסים. המוסלמים מנצחים. ההסתערות של לוחמי הג'יהאד תימשך עד שהם יגיעו לרומא בעזרת אללה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר