בעקבות חתונת השנאה

לפיד מאשים רבנים דתיים בהסתה; "לא עשבים שוטים, ערוגות מטופחות"

יו"ר 'יש עתיד' התייחס לסרטון מחתונת השנאה וטען כי לא מדובר בעשבים שוטים אלא בערוגות מטופחות שזוכות לגיבוי פוליטי. "אתם לא יודעים מה הרב ליאור אומר לתלמידים שלו?" תקף לפיד (חדשות)

יאיר לפיד (צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד תקף במהלך סוף השבוע את הציונות הדתית וההנהגה הרבנית שלה, זאת על רקע פרסומו של הסרטון שתיעד מתנחלים רוקדים ודוקרים את תמונתו של הפעוט עלי דוואבשה שנרצח לפי החשד על ידי מחבלים יהודים.

לפיד אמר באירוע של שבתרבות כי לא מדובר בעשבים שוטים אלא "בערוגות מטופחות" שזוכות להגנה פוליטית ומונעות בעקבות הסתה של רבנים.

"אני רואה את הנסיון להגיד שמדובר בעשבים שוטים, למרבה הצער אלו לא עשבים שוטים זה צמח בערוגה מטופחת היטב. ואנשים שהיום יוצאים ואומרים 'איך קרא לנו כזה דבר'?' איפה הייתם, אתם לא יודעים מה הרב גינצבורג אומר לתלמידים שלו? אתם לא יודעים מה הרב ליאור אומר לתלמידים שלו?".

חתונת השנאה (באדיבות ערוץ 10)

"איפה הייתם כשזרקו אבנים על כוחות הבטחון בבית אל? מישהו מהם קם ואמר לא יהיה כזה דבר במחנה שלנו? ועכשיו הם קוראים לזה עשבים שוטים. זה לא עשבים שוטים" קבע לפיד, "יש לזה גיבוי אדיאולוגי, יש לזה גיבוי פוליטי וזו שעת מבחן של הציונות הדתית איך היא תתנהל בימים הקרובים. היא לא יכולה לפתור את עצמה כל כך בקלות בטענה שמדובר בעשבים שוטים".

"יש פה ובצדק נוהל פצצה מתקתקת. טרור יהודי כמו טרור ערבי - צריך לפעול נגדו כמו שמטפלים בטרור. השב"כ עושה את עבודתו. מדובר בקמפיין השמצה נגג השב"כ, יש כאן נסיון של עורכי הדין של החשודים להכפיש את הארגון הזה ששומר על חיינו, מגן על ילדינו ושמגיע לאנשיו חיבוק גדול על מה שהם עושים ולא השמצות והכפשות" הוסיף לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר