10 הערים המרהיבות ביותר בעולם לבקר בחורף

חורף ישראלי זה לא באמת חורף, ויש לנו 10 הוכחות כואבות לכך שהכוונה המקורית ב"חורף" היא נוף קפוא, לבן ויפהפה. אז עם כל האהבה שלנו לארץ הקודש, יש כמה מקומות שפשוט נראים הרבה יותר טוב כשהטמפרטורות צונחות (בעולם, סטייל)

גגות עצומים. שירקאווה-גו, יפן (צילום: shutterstock)

שירקאווה-גו, יפן

כפר זעיר הניצב בראש הפסגה הגבוהה ביותר של הר האקו, אחד משרשרת הרי ריוקיו. זוהי אחת הנקודות המושלגות ביותר בעולם, מה שהופך את בתי הכפר לעמידים ואיתנים במיוחד מפני מזג האוויר.

טאלין, אסטוניה

עיר עתיקה שכמו נתקעה אי שם בימי הביניים מספקת חוויית חורף אמיתית. אגב, בחודשי החורף היא מקבלת רק חצי שעת אור ביום.

הפארק הלאומי 'באנף', קנדה

6,641 קמ"ר של טבע הופך בחורף ליעד סקי מועדף ויפהפה. הפארק ממוקם בפרובינציית אלברטה והוא גם הפארק הלאומי הוותיק ביותר בקנדה.

מדבר גובי, מונגוליה

מצחיק לחשוב על מדבר במושגים של חורף, אך מסתבר שכך זה נראה. מדבר גובי הממוקם בצפון סין ודרום מונגוליה, מציע מינוס 40 מעלות מתחת לאפס כבר בחודשים אלה, של תחילת החורף ונוף קסום.

טרומסה, נורבגיה

עיר קטנה יחסית שתועד בה יישוב אוכלוסיית אדם מאז ומעולם, וככל הנראה הם ידעו היכן להתיישב. הו, הקנאה.

קאליטרי, איטליה

ובעיקר שכונת בורגו (Borgo) שבעיר, הבנויה בעקלתון על צלע ההר ומורכבת מבתים צבעוניים המחוברים זה לזה ברחובות עשויים גרמי מדרגות מאבן ושיש. לא ברור אם זה יותר מתיש או יותר מדהים לגור שם.

נתיב הלאנגוויז, שווייץ

אוקיי, זה לא בדיוק עיר, אלא גשר חד-מסלולי שייקח אתכם מצד אחד של שווייץ לצדה האחרת - בתנאי, כמובן, שאתם לא חוששים מתהומות מושלגים.

לוקט, צ'כיה

כשהיא מוקפת בנהר וחמושה בטירה עתיקה, העיירה הצ'כית הזו הפכה ליעד מרתק ולוקיישן לצילום סרטים תקופתיים.

מפל גולפוס, איסלנד

טוב, אתם לא באמת מצפים שאיסלנד (= ארץ הקרח) לא תיכלל ברשימת המקומות שהחורף עושה להם רק טוב, נכון? כזה הוא מפל גולפוס הממוקם בחלק הדרום-מערבי של המדינה ואחד מאתרי התיירות הפופולריים שלה - ויש לך סיבה טובה.

יורק, מיין

מיין היא מדינה בארצות הברית הנמצאת באזור ניו אינגלנד בצפון-מזרח המדינה, ובכלל ידועה כיעד נהדר לחופשת קיץ. אך מסתבר שהים והמגדלור מרהיבים עם נגיעות של שלג, ושווים ביקור גם בחורף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר