הסוף לסאגה

כמעט שנתיים לאחר ההרשעה: מחרתיים הכרעה בערעור אולמרט

דוברות בית המשפט הודיעה היום כי מועד שימוע פסק דין בערעורים בעניינם של כל המורשעים בפרשת הולילנד פסק הדין בפרשת הולילנד יינתן ביום שלישי הקרוב בשעה 09:00 בבוקר (חדשות)

(צילום: אוריה תדמור)

הסוף לסאגה: כמעט שנתיים לאחר שראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הורשע במשפט הולילנד ונשלח לעונש מאסר של 6 שנים וערער על פסק הדין, בית המשפט העליון יכריע בעוד יומיים (שלישי) בערעור של ראש הממשלה הראשון שהורשע בפלילים.

דוברות בית המשפט הודיעה היום כי מועד שימוע פסק דין בערעורים וערעורים שכנגד בעניינם של כל המורשעים בפרשת הולילנד פסק הדין בפרשת הולילנד יינתן ביום שלישי הקרוב בשעה 09:00 והוא נוגע לכל המורשעים שהגישו ערעור לבית המשפט העליון.

מלבד אולמרט, יוכרע בדיון גם הערעור של שאר המורשעים בפרשת הולילנד: אביגדור קלנר, הלל צ'רני, אורי שטרית, אהוד אולמרט, אליעזר שמחיוף, מאיר רבין, דני דנקנר, הולילנד פארק בע"מ, אורי לופוליאנסקי. שימוע פסק הדין יתקיים בפני הרכב של חמישה שופטים: סלים ג'ובראן (אב בית הדין), ניל הנדל, עוזי פוגלמן, יצחק עמית וצבי זילברטל.

כזכור, לפני כשנתיים הורשע אולמרט יחד עם אורי לופוליאנסקי, אלי שמחיוף, אברהם פיינר, מאיר רבין, הלל צ'רני, אביגדור קלנר, אורי שטרית, דני דנקנר ושולה זקן, בעבירה של קבלת שוחד, מיד לאחר הדיון הודיע אולמרט כי יערער לבית משפט העליון על ההרשעה, כשהטענה המרכזית היא אמינותו המעורערות של עד המדינה שמואל דכנר שהלך לעולמו במהלך המשפט.

במהלך גזר הדין שנתן השופט דוד רוזן, תקף השופט את אולמרט בחריפות כשהוא אומר בין היתר כי אולמרט שיקר בבית המשפט. "דבריו של אולמרט אינם משקפים את המציאות. אולמרט שיקר בבית המשפט", קבע השופט רוזן, "אולמרט ביקש להשחיר את עד המדינה שלא לעניין, גם באמירת שקר".

מלבד הדיון בפרשיית הולילנד ממתין אולמרט גם לגזר הדין בפרשת טלנסקי שנפתחה מחדש לאחר ששולה זקן הפכה לעדת מדינה, אז נגזרו עליו 8 חודשי מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר