5 טעויות קריטיות שמייבשות את העור בחורף

כי, בינינו, אין דבר מעצבן יותר מעור יבש וסדוק בחורף. הנה 5 טעויות שיתכן ואתם עושים, וברגע שתחדלו, העור יראה סימני התאוששות ויהיה גמיש ורענן יותר. המשיכו לקרוא, העור שלכם יודה לכם (מדריך, בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
עור יבש בחורף. לא כיף (צילום: shutterstock)

העור שלכם מרגיש כמו נייר זכוכית? כנראה שאתם עושים את אחת (או יותר) הטעויות הבאות:

אתם לא שותים מספיק מים

בחודשי החורף הקרים, אנחנו שותים פחות מים, מה שגורם להתייבשות הדרגתית של שכבות עור פנימיות שזקוקות ללחות קבועה. שתו כוס מים אחת סמוך לשינה, מה שיסייע לגוף להיפטר מהרעלים וילחם בהתייבשות במהלך הלילה.

אתן ישנות עם האיפור

זה לא בדיחה. למעשה, זו הטעות בעלת ההשלכות הגרועות ביותר: במיוחד בחורף, חשוב לישון בפנים נקיות. מלבד העובדה שהאיפור הוא גוף זר שמחלחל לשכבות פנימיות יותר בעור, שינה איתו עלולה לתרום להתפתחות תפרחת וגירודים לא נעימים.

אתם שוכחים להסיר עור יבש

רשמו לפניכם: הסרת עור יבש פעמיים בשבוע, לפני השינה. חלקיקי העור היבש שהצטברו, מתחברים יחד ומקשים עד בלתי מאפשרים לקרם הלחות לחדור לשכבות עמוקות יותר ולבצע את פעולתו. רק שימו לב שאתם משתמשים בתכשירי פיליניג עדינים ולא עמוקים מאוד, שגורמים לסדקים וקילופים.

עדיין לא גיליתם את נפלאות שמן הפנים

יתכן ששמעתם ששימוש יתר בקרם לחות מבוסס שמן עלול להזיק לעור, אך זה לא מדויק. שמן פנים מחלחל עמוק לתוך הנקבוביות ומזין את העור בלחות. עם זאת, כיוון שאחרי הכל מדובר בשמן, הוא עלול לגרום לפנים להיראות שומניות ומבריקות. זו הסיבה שעדיף למרוח אותו רק בלילה.

אתם לא מחליפים את ציפית הכרית בתדירות גבוהה

דוחה ככל שזה ישמע, אך ציפית הכרית שלכם היא למעשה כלי קיבול לכל הלכלוך והשומנים שעל הפנים שלכם, לילה אחרי לילה. אי החלפתה בתדירות גבוהה תורם להופעת פצעונים על הפנים, במיוחד כשהעור יבש. החליפו ציפיות פעם בשבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר