אלי ישי: לא לשכוח את התרומה של יאיר רמתי

שעות לאחר ההודעה כי ראש מנהלת 'חומה' במשרד הביטחון יאיר רמתי הודח מתפקידו לאחר שהחזיק במחשבו הפרטי חומר מסווג, אומר ח"כ לשעבר אלי ישי כי אסור לשכוח את תרומתו למדינה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אליהו ישי (פלאש 90 )

הטלטלה במשרד הביטחון: שעות לאחר ההודעה הדרמטית של משרד הביטחון כי ראש מנהלת 'חומה' במשרד הביטחון יאיר רמתי הודח מתפקידו לאחר שהחזיק במחשבו הפרטי חומר מסווג, אומר יו"ר 'יחד' ח"כ לשעבר אלי ישי כי אסור לשכוח את תרומתו של רמתי למדינה.

ישי, שהיה שנים חבר בקבינט המדיני ביטחוני וב'מטבחון' התייחס הערב (ראשון) להדחתו של רמתי ואמר: "כחבר הקבינט והאחראי על מוכנות העורף לשעבר אני יודע היטב להעריך את תרומתו האדירה של יאיר רמתי לביצור בטחונם של אזרחי מדינת ישראל.

"אני סומך ידי על מערכת הביטחון שקיבלה את ההחלטה לסיים את תפקידו מתוך בחינה מעמיקה של הנסיבות ואחריות גדולה".

"אך עם זאת" הדגיש אלי ישי: "לבל נמחה בהינף יד עשיה בטחונית רבה ותרומה שלא תסולא בפז, חלקה ידוע וחלקה אולי לא יוודע לעולם. חז״ל לימדונו שכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, ומאיר שעולמות רבות קיים - זכותו עומדת לעד".

יאיר רמתי שהודח היום היה אחראי בין היתר על פרויקט 'החץ', כיפת ברזל ועוד. מוקדם יותר נמסר ממשרד הביטחון: "יאיר רמתי מסיים את כהונתו כראש מנהלת 'חומה' לאחר ארבע שנים בתפקיד. בתקופת כהונתו קידם רמתי, באופן משמעותי, את פיתוח ובניין הכוח של מערכת 'כיפת ברזל', 'שרביט קסמים' וה'חץ', ולאחרונה עמד בראש סדרת הניסויים המוצלחת במערכות השונות.

"מדובר בהישגים יוצאי דופן, בקנה מידה עולמי, למערך ההגנה האקטיבית הרב-שכבתית. לאחרונה התגלתה עבירת ביטחון מידע חמורה, אשר בעטיה רמתי אינו יכול עוד להמשיך ולמלא את תפקידו במשרד הביטחון. המשך הטיפול בנושא הועבר לגורמים המוסמכים.

"ליאיר רמתי זכויות רבות ותרומה גדולה למערכת הביטחון, ולפיתוח מערך ההגנה הרב-שכבתית. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר