"קרע בין דרעי והנשיא"

הפוליטיקאי היחיד שלא הוזמן לחתונת דרעי: הנשיא רובי ריבלין

ראש הממשלה, השרים ויו"ר האופוזיציה, כמעט כולם הוזמנו לשמחת משפחת דרעי - מלבד הנשיא רובי ריבלין. בכירים בש"ס: "חילוקי דעות הובילו לנתק בין השניים, ריבלין דיבר נגד אריה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וריבלין, בעבר (צילום ארכיון: יעקב כהן)

מתח בין יו"ר ש"ס לנשיא המדינה: נשיא המדינה ראובן ריבלין, הוא הפוליטיקאי היחיד שלא הוזמן לשמחת חתונת בתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כך נודע ל"כיכר השבת".

הערב (שני) הסתיימה שמחת השבע ברכות למרגלית בת שבע דרעי, בתו של השר דרעי. רבנים, אדמורי"ם ולהבדיל פוליטיקאים השתתפו בשמחת החתונה ובערבי השבע ברכות. בין הפוליטיקאים שהשתתפו ניתן למנות את ראש הממשלה בנימין נתיהו, יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שרי הממשלה ובכירי הפוליטיקה בישראל.

בכל זאת, דמות אחת הייתה חסרה באירועים השונים: מדובר בנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין. מבדיקת "כיכר השבת" עולה כי בין דרעי לריבלין ישנם חילוקי דעות שהביאו לנתק בין השניים, מה שגרם לדרעי שלא להזמין את ריבלין לשמחה.

מקורביו של דרעי אישרו את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמרו: "אכן הנשיא ריבלין לא הוזמן, אין קשר בניהם". בכיר בש"ס אמר ל"כיכר השבת": "אריה שמע מלא מעט אנשים שריבלין אמר להם 'דרעי פעל נגדי בבחירות לנשיאות', זה בזמן שאריה עבד למענו למרות ששטרית מזרחי. זה פגע בו. מאז הם בנתק מוחלט, לא פגישות ולא שיחות טלפון, נתק של ממש, הוא לא היה כלל באפשרות של מוזמן".

דרעי וריבלין, בעבר (צילום: ישי כהן)

יצוין כי בשמחה הקודמת של דרעי, שבועות לאחר בחירתו של ריבלין לנשיאות, הגיע הנשיא להשתתף בשמחת שבע ברכות של משפחת דרעי שנערכה בבית חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף בשכונת הר נוף בירושלים.

עוד יצויין, כי בין הנשיא ריבלין לציבור החרדי קיים מתח זה חודשים ארוכים, בפרט לאור הקשר שנרקם בינו לקהילה הרפורמית. בתחילת שנת הלימודים האחרונה, סירבו תלמודי תורה חרדים לאפשר לריבלין לסייר במוסדות. בתיווך דרעי, הסכים תלמוד תורה בשכונת הר נוף לקבל את ריבלין לביקור. יודגש, כי לשכת הנשיא הוציאה הודעה לתקשורת לפיה ריבלין יסייר עם דרעי בתלמוד התורה, בלשכת דרעי הכחישו אז ובהמשך אכן הוא לא הגיע לסיור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר