היעד הבא של שף הצמרת

יונתן רושפלד יפתח רשת מסעדות כשרות באירופה

ל"כיכר השבת" נודע כי בפגישה שקיים השף יונתן רושפלד עם איש העסקים החרדי משה פרידמן, סיכמו השניים להתחיל בשיתוף פעולה במסגרתו יפתחו רשת של מסעדות כשרות באירופה (חדשות האוכל)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

שף הצמרת יונתן רושפלד בדרך לפתיתת רשת מסעדות כשרות בחו"ל? ל"כיכר השבת" נודע כי בפגישה שקיים השף יונתן רושפלד עם איש העסקים החרדי משה פרידמן מבלגיה, סיכמו השניים להתחיל בשיתוף פעולה במסגרתו יפתחו מסעדות כשרות באירופה. המסעדה הראשונה צפויה להיפתח בלונדון שבאנגליה.

פרידמן שהגיע לביקור בישראל, נפגש עם רושפלד במוצאי השבת האחרונה במלון בתל אביב. השניים סיכמו שרושפלד ישמש כשף המיוחד של מלון הנופש שיוזם פרידמן ביוון בחג הפסח הקרוב ובהמשך יפתחו השניים רשת מסעדות יוקרתיות כשרות באירופה.

רושפלד נחשב לאחד מבכירי השפים בישראל ומסעדת "הרברט סמואל" שלו שנפתחה בבית גיבור בתל אביב נבחרה בשנת 2010 למסעדה הטובה בישראל.

בהמשך פתח וסגר רושפלד מסעדות נוספות הנחשבות למובילות בישראל. בין היתר, נמצאת בבעלותו המסעדה הכשרה המצליחה הרברט סמואל במלון ריץ' קרלטון בסמוך למרינה בהרצליה.

רושפלד עצמו סירב להתייחס לפרטים בשיחה עם "כיכר השבת", אולם פרידמן סיפר כי "הייתה פגישה טובה" וכי השניים סיכמו על שיתוף פעולה ממושך.

"יש כיום חסר גדול במסעדות כשרות בעלות יוקרה באירופה ורושפלד הינו מותג מוביל בתחום, אני סבור כי ניתן לעשות דברים טובים יחד" אמר פרידמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר